Wątek: Formula S dla firm a dane w play24

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Player
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Będzin
    Posty
    457
    Dzięki!
    2
    Podziękowano 5 razy

    Formula S dla firm a dane w play24

    Jestem trochę podirytowany, ponieważ kilka dni temu przedlużyliśmy 3 umowy na nowe Formuły S dla firm.
    W play 24 na głównej zakładce "Stan konta" jest bardzo mało wyświetlanych informacji. Mamy dodatkowo włączone pakiety internetowe i nigdzie nie wyświetla się ilość danych jakie pozostały do wykorzystania. Pozostaja tylko kody ekpresowe ale te czasy chyba już dawno minęły w innych taryfach.

    Takie informacje są tylko prezentowane


    Okres rozliczeniowy 1 dnia każdego miesiąca (zostało 9 dni)
    Saldo 3,69 zł
    Pakiet Złotówek 18,70 zł
    Limit kredytowy 1300,00 zł

    A gdzie pozostałe opcje ?

    Pakiet internetowy, dodatkowe minuty ktore można wykupic, itp.
    Trochę cieżko wyobrażam sobie przez 18 miesiecy trwania umowy nie miec dostepu do tak podstawowych danych
    Prosze o przekazanie tego problemu do dzialu odpowiedzialnego za play24



    Dla przykładu w formule S dla indywidulanych wyświetla mi się tyle danych....

    Okres rozliczeniowy 1 dnia każdego miesiąca (zostało 9 dni)
    Saldo 10,00 zł
    Minuty w abonamencie 00:00 min.
    Minuty do wszystkich 178:25 min. (ważne do 31.07.2013)
    Minuty w roamingu 00:00 min.
    SMS/MMS do wszystkich 0 szt.
    Promocyjne MB (nielimitowane) 0 MB
    Limit kredytowy
    Ostatnio edytowane przez Qper ; 22-07-2013 o 03:46

  2. #2
    Pomoc Play Hardcore Player Awatar Play4You2
    Dołączył
    Aug 2012
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    10,147
    Dzięki!
    4
    Podziękowano 532 razy
    @Qper, rozumiem, że taryfa już została aktywowana? Aby to zweryfikować, należy zrobić zgłoszenie, najlepiej poprzez play24 z opisem sytuacji. Jak je zrobisz, podeślij mi jego numer w tym wątku.

  3. #3
    Player
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Będzin
    Posty
    457
    Dzięki!
    2
    Podziękowano 5 razy
    Prosze numer zgloszenia 63055948.

    Wszystko dziala tylko dane sa nieprezentowane w play24.

    W zasadzie ten sam problem był już opisywany ale z formułą S dla firm z zaszytym pakietem internetowym
    http://forumplay.pl/showthread.php/6...-firm-a-play24

  4. #4
    Pomoc Play Hardcore Player Awatar Play4You2
    Dołączył
    Aug 2012
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    10,147
    Dzięki!
    4
    Podziękowano 532 razy
    Ok, przekażę tę sprawę do realizacji. Czy oprócz pakietu internetowego coś jeszcze się nie wyświetla?

  5. #5
    Player
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Będzin
    Posty
    457
    Dzięki!
    2
    Podziękowano 5 razy
    Cytat Zamieszczone przez Play4You2 Zobacz posta
    Ok, przekażę tę sprawę do realizacji. Czy oprócz pakietu internetowego coś jeszcze się nie wyświetla?
    Podejrzewam ze wszystkie dodatkowe pakiety ale ich jeszcze nie wykupowalem.

    nie ma miejsca na pakiety minut do wszystkich, roamingowych itp.

    Tak jak pokazalem w innych taryfach sie to niezaleznie od aktywacji wyświetla.

    Mysle,że madre glowy ktore to będą sprawdzać jakos temu zaradzą

  6. #6
    Pomoc Play Hardcore Player Awatar Play4You2
    Dołączył
    Aug 2012
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    10,147
    Dzięki!
    4
    Podziękowano 532 razy
    Również mam taką nadzieję, bo szczególnie przy numerach firmowych, których stan konta chce się sprawdzić w jednym momencie, opcja ta jest niezbędna. Przekaże to do odpowiedniego działu.

  7. #7

    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Wieruszów
    Posty
    28
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 2 razy
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	RePlay FORMUŁA dla Firm - tylko SIM12 +.jpg
Wyświetleń:	2
Rozmiar:	26.8 KB
ID:	460Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	replay ekstra biznes.jpg
Wyświetleń:	4
Rozmiar:	53.3 KB
ID:	461

    Mam dokładnie tak samo - w Replay Ekstra Biznes wyświetla się wszystko w RePlay FORMUŁA dla Firm - tylko SIM12 + wersja formuła S - wyświetla się niewiele danych.

    Jest to problem nie tylko Twój.
    Ostatnio edytowane przez magott ; 22-07-2013 o 06:56

  8. #8
    Pomoc Play Hardcore Player Awatar Play4You2
    Dołączył
    Aug 2012
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    10,147
    Dzięki!
    4
    Podziękowano 532 razy
    Jeżeli chodzi o samą podstawę abonamentu to wyświetlanie się zgadza, tyle, że pakiet zł nie jest przeliczony na minuty. Domyślam się, że w momencie włączenia pakietu internet, nie wyświetla się jego stan. Również proszę zrób zgłoszenie. Osoby odpowiedzialne za to mam nadzieję niebawem to poprawią.

  9. #9
    Player
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Będzin
    Posty
    457
    Dzięki!
    2
    Podziękowano 5 razy
    dostałem coś takiego w odpowiedzi

    dziękuję za rozmowę, podczas której ustaliliśmy kwestie dotyczące sposobu sprawdzenia stanu środków oraz funkcjonalności portalu Play24. Serdecznie dziękuję za przekazane sugestie.


    mam nadzieje, że szybko to zostanie naprawione

  10. #10
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    32,003
    Dzięki!
    66
    Podziękowano 1,830 razy
    Również mam taką nadzieję. Wątek zamykam.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •