Wątek: Rejestracja w 24 Play ?

Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 56
  1. #11
    Moderator Techniczny Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Stettin, Poland
    Posty
    13,158
    Dzięki!
    15
    Podziękowano 605 razy
    @erol, a próbowałeś przełożyć kartę SIM do telefonu, lub zrestartowałeś MODEM (czasem zdarza się że to wina odświerzania danych w modemie w którym znajduje się Karta SIM tego numeru) przełożenie karty SIM do telefonu bardzo często rozwiązuje problem.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  2. #12

    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    32
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Tak przekładałem. Dzwoniłem wcześniej na Infolinię i za pierwszym razem tak mi Pani powiedziała, ale po włożeniu karty SIM do telefonu nic się nie działo. Nie ma informacji o sieci, nie ma zasięgu, nic nie przychodzi. A czy karta SIM jest aktywna całkowicie? Jak podpisywałem umowę to pani coś mówiła że nie trzeba aktywować usług głosowych i tekstowych bo i tak nie będe rozmawiał z tej karty. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale może coś nie jest aktywne. Dodam, że smsy z tej karty mogę wysyłać za pomocą programu do modemu oraz z mojej prywatnej komórki też wysyłają się smsy na ten numer.

  3. #13
    Moderator Techniczny Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Stettin, Poland
    Posty
    13,158
    Dzięki!
    15
    Podziękowano 605 razy
    Ważne pytanie jest czy telefon nie ma blokady SIMLock i czy obsługuje pasmo UMTS, Play Online działa na paśmie UMTS nie 3G, bo dziwi mnie brak info o sieci i brak zasięgu :/
    Ostatnio edytowane przez xaviero ; 26-07-2013 o 13:21
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  4. #14

    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    32
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Blokady SIM nie ma na pewno. A co do pasma to nie wiem. To stara Nokia 6300. Znalazłem takie informacje o tym telefonie:

    CSD Tak
    HSCSD Tak
    GPRS Class 10
    EDGE Class 10
    3G Nie
    HSDPA Nie
    HSUPA Nie
    HSPA Nie
    HSPA+ Nie
    LTE Nie
    Ostatnio edytowane przez erol ; 26-07-2013 o 13:27

  5. #15
    Moderator Techniczny Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Stettin, Poland
    Posty
    13,158
    Dzięki!
    15
    Podziękowano 605 razy
    No wlaśnie, telefon nie obsłuży tej Karty SIM - brak możliwości zalogowania się do nadajnika UMTS
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  6. #16

    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    38
    Dzięki!
    4
    Podziękowano 4 razy
    Cytat Zamieszczone przez erol Zobacz posta
    A nie wiem tego. To stara Nokia 6300. Znalazłem takie informacje o tym telefonie:

    CSD Tak
    HSCSD Tak
    GPRS Class 10
    EDGE Class 10
    3G Nie
    HSDPA Nie
    HSUPA Nie
    HSPA Nie
    HSPA+ Nie
    LTE Nie
    Nie działa z UMTS: http://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/6300/

  7. #17

    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    32
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    No ok, ale powiedzcie mi po co mam wkładać tą kartę do telefonu?

  8. #18
    Moderator Techniczny Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Stettin, Poland
    Posty
    13,158
    Dzięki!
    15
    Podziękowano 605 razy
    aby otrzymać SMS startowy z Play24
    Ostatnio edytowane przez xaviero ; 26-07-2013 o 13:31
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  9. #19

    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    32
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    A dlaczego sms startowy nie przychodzi na aplikację z modemu? Tam też przecież jest możliwość odbioru smsów. Przyszedł mi tam sms z numeru 100 z informacją "witamy w play". Przyszedł mi tam sms z informacją o moim zgłoszeniu awarii. Dlaczego sms startowy tam nie przyjedzie tylko trzeba kombinować z przekładaniem karty do telefonu?

  10. #20
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    32,120
    Dzięki!
    66
    Podziękowano 1,839 razy
    Niestety nie posiadam takiej informacji. Poczekaj proszę na rozwiązanie zgłoszenia.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •