Wątek: Przeniesienie numeru z T-Mobile do Play

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1

    Dołączył
    Aug 2012
    Posty
    9
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy

    Przeniesienie numeru z T-Mobile do Play

    Witam.

    Jestem na etapie przenoszeniu numeru z T-Mobile do Play. Stanie się faktem za jakieś 2 tygodnie.
    Niestety ostatnio mam wielkie problemy z zasięgiem, wysyłaniem smsów, dzwonieniem i odbieraniem rozmów. Każdego smsa muszę wysyłać po 3 razy po za każdym razem mam komunikat "Wiadomość nie została wysłana". Nie można się do mnie dodzwonić, ja nie mogę dzwonić. Tragedia.

    Teraz pytanie:

    Czy to T-Mobile się mści czy też zdarza się tak przy przenoszeniu numeru?

    Uściślę, że ciągle jestem w T-Mobile.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Posty
    19,407
    Dzięki!
    87
    Podziękowano 779 razy
    Jeśli masz kartę T-mobile to ich musisz zapytać :-) Mogę Ci jedynie zasugerować, że Orange i T-Mobile łączą sieć więc mogą być problemy.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  3. #3
    Player
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    137
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    haha, problemy w t-mobile, jak powiesz w salonie t-mobile że chcesz się przenieść do Play to zaraz Ci powiedzą nie idź, Play niedługo kończy roaming z plusem i orange, niedługo nie będzie zasięgu i niedługo ta sieć się skończy, a znajomi będą mieli drogo do Ciebie. Nie mają innych rgumentów aby zatrzymać klienta, a jak widać sami mają problemy ze swoją siecią.

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2012
    Posty
    5
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Również mam ten sam problem. Jestem na etapie przenoszenia numeru z T-mobile do Play i od 2-3 dni mam problemy z dzwonieniem, wysyłaniem smsów oraz łączeniem się z internetem. Do Play mój nr zostanie przeniesiony na początku września. Tyle lat z Erą(T-mobile) i chyba tak dziękują za współpracę. Cóż? Czas na Play...

  5. #5
    Player
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    137
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    zgłoś reklamację do t-mobile, ponoć mają "najlepszy" BOK, zobaczymy co odpowiedzą

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    8
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Mścić się raczej nie mści spróbuj zmienić sieć z 2g na 3g lub odwrotnie może to pomoże w jakimś stopniu.

  7. #7
    Player
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Gdynia, Poland
    Posty
    204
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Pewnie dla tego że robią wspólną sieć z Orange, wątpię by było to spowodowane tym,że przechodzisz do Play

  8. #8
    Player Awatar Master
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    245
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 3 razy
    dlatego,piszemy razem,kolego...włącz sprawdzanie tekstu Fioletowy !

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Z ciekawości poszperałam na necie o przenoszeniu numeru do Play, ponieważ jestem właśnie w trakcie przenoszenia. Za około 3 tygodnie bedzie mi się naliczał nowy okres rozliczeniowy JUŻ z Play. Iiiii... co się stało? Dziś rano próbuję dodzwonić się do kogoś i nie mogę. Proszę domowników o to, by zadzwonili do mnie i też nie potrafili, a w domu, w centrum miasta (!) nie mam ani jednej kreski zasięgu. Rozmawiam, rozmawiam i nagle bach- kończy się rozmowa. Mam ten sam problem co poprzednicy, tylko to dotyczyło przenoszenia numeru w okresie sierpnia, teraz jest styczeń.
    Chciałabym nie twierdzić, że jest to forma jakiejś zemsty za to, że rezygnuję z T-Mobile, ale niestety coś mi tu śmierdzi. I coś czuję, że reszta domowników będzie miała te same problemy, bo też zdecydowali się przenosić, tylko w różnych okresach czasu. Zobaczymy. Aha, no i niedziałająca karta SIM oczywiście musiała zostać wymieniona na duplikat. Koszt 30 zł, a potrzebuję ja AŻ na 3 tygodnie... (No bo wiadomo, że przez 3 tygodnie nie obejdę się bez jakiegokolwiek kontaktu z ludźmi, jak większość).

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    64
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Elizabeth powinnaś jakąś skargę złożyć. W końcu do czasu kiedy znajdzie się numer w Play jesteś jeszcze w T-mobile i za ten okres płacisz jeszcze T-mobile czy masz opłacony abonament. Płacisz to i wymagasz.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •