Wątek: Play na karte i sms

Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1

    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    1
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy

    Play na karte i sms

    Mialem taryfe Play fresh AI darmowe rozmowy i sms w play, zmienilem na play na karte, zeby kupic darmowe smsy za 10zl do wszystkich, na poczatku wpisuje kod, i blad.czytam w komentarzu ze jednej osobie tez nie dzialalo i sprobowala za 5zl i zadzialalo, tak wiec kompletna strata, wiec nie probowalem samemu. Sprobowalem po jakims czasie no i ok weszlo. Zauwazylem ze waznosc konta jest krotka. Jak skonczyla sie, to dokupilem jeszcze za 5zl zebym mial no i znow koniec, a darmowe smsy mi jeszcze powinny trwac( w koncu 30 dni ) no to wczoraj probowalem zmienic taryfe na zwykly play fresh, ale nigdzie nie ma. Przeczytalem ze teraz jest to play na karte RWK ( swoja droga, po co zmieniac tylko nazwe ? bo niby tylko tym mialo sie roznic ) no wiec probuje zmienic i nic, bylo napisane ze nie mam aktywnego konta i nie moge. Nie moglem sprawdzic stanu konta, bo bylo napisane ze konto nieaktywne. Probowalem przez PLAY24 , nadal nic. No to doladowalem 10zl no i ok. Probuje zmienic taryfe i nadal ze jest nieaktywne. Wpisuje *109# i patrze, mam smsy za darmo do 4 kwietnia. no to zadowolony wyslalem sms, patrze stan, nic mi nie zabralo, wiec mowie jest ok. Dzisiaj sprawdzam stan konta i calej kasy nie ma. Wpisuje znow *109# ( bo tylko smsowalem ) i napisane ze darmowe mam juz do 30 marca, patrze na kalendarz, dzis mamy 29, wiec co jest nie tak ? Rano tez nie moglem znow wlaczyc smsow darmowych tych za 10zl, ale za to zmienilem juz taryfe i teraz juz patrze, ze smsy tez moge kupic.
    Dodatkowo ostatnio kumpel kupil doladowanie zwykle za 5zl. i jak doladowal, powpisywal jakies kody i mu podwoilo i mial 10zl. Jest w Play Fresh mowil. Szukalem na forum, na stronie ( chociaz strasznie trudno znalesc to czego sie szuka, kiedys byla bardziej przejrzysta) i nie znalazlem. Co to za kod ? Bo nie mam tymczasowo kontaktu z nim.

  2. #2
    Moderator Techniczny Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Stettin, Poland
    Posty
    14,348
    Dzięki!
    16
    Podziękowano 657 razy
    Drogi Użytkowniku, trzeba było zapoznać się z Mini Poradnikiem: http://forumplay.pl/showthread.php/3...ie-FAQ-PrePaid

    I tak np:
    4. Nie mogę aktywować pakietów lub usług dodatkowych, otrzymuje komunikat: "Usługa chwilowo niedostępna"

    Zmieniłeś taryfę w dniu dokonywania aktywacji pakietu lub usługi dodatkowej. Aby móc aktywować pakiety musi minąć 24godz od dokonania zmiany. Najczęściej można dokonać aktywacji po godz 0 dnia następnego.
    Twoje konto jest zawieszone (minęła data połączeń wychodzących), należy wówczas doładować konto.

    9. Zmieniłem taryfę - czemu uległ skróceniu okres ważności połączeń wychodzących.

    Zgodnie z Regulaminem danej taryfy, przy zmianie taryfy okres ważności połączeń wychodzących ulega zmianie na 14 dni od momentu zmiany tej taryfy. Aby wydłużyć ten okres należy doładować swoje konto odpowiednim nominałem.

    Dodam tylko dla przypomnienia, że konkretne Regulaminy migracji na inne plany taryfowe, zastrzegają, że w przypadku zmiany mogą ulec skasowaniu / likwidacji posiadane usługi dodatkowe, rabaty lub darmowe minuty/sms/MB.

    Jest kod z promocji 10 za 5 i 15 za 10
    Aby aktywować „Pakiet 10 zł za 5 zł”, należy wybrać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu krótki kod *111*81*1#. (Pakiet może być aktywowany raz na 30 dni)
    Aby aktywować „Pakiet 15zł za 10 zł”, należy wybrać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu kod *111*63*1#. (Pakiet może być aktywowany tylko raz)
    Ostatnio edytowane przez xaviero ; 29-03-2013 o 17:09
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •