Wątek: Przeniesienie nr z orange(na karte) do play(abonamnet). Problem.

Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1

    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    7
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy

    Przeniesienie nr z orange(na karte) do play(abonamnet). Problem.

    Witam

    Dnia 19.03.2013 o godzinie 15.30 zawarłem umowe z siecia play dotyczaca przeniesienia nr z orange(byl wczesniej juz zarejestrowany). Pani poinformowała mnie, ze bedzie trwalo to 24 godziny. Po dokonaniu wszystkich formalnosci dostalem sms:
    " PLAY dziekujemy za zlozenie wniosku o przeniesienie numeru. Twoje zlecenie zostalo juz przekazane. O decyzji twojego operatora poinformujemy Cie za pomoca SMS"
    "Informujemy, ze rozpatrujemy zlozony w P4 wniosek o rozwiazanie umowy z przeniesieniem numeru ********** do sieci P4. O rozpatrzeniu, badz odrzuceniu wniosku powiadomi panstwa ooperator Biorca. "

    W trakcie czekania, troche o tym poczytalem i inni klienci dostawali juz po 2-3 godzinach sms z informacja o dacie przeniesienia numeru, a wyznaczonego dnia(nastepnego) po 1-2 godzinach mieli dostep do sieci. Ja niestety nie doczekalem sie dnia 19.03 tego sms'a. Doszedl 20.03 o godzinie 9.51
    "Informujemy, ze Twoj operator wyznaczył date oddania numeru na dzien 21.03.2013 w tym dniu numer zostanie aktywowany na karcie play"
    Teza o przejsciu w 24 godziny i wiarygodnosci slowa sprzedawczyni PADA. Takie sytuacje sie zdarzaja, wiec stwierdzilem, ze poczekam.
    O godzinie 00.01 dnia 21.03 telefon z karta orange przestal dzialac(brak zasiegu + informacja "Rejestracja karty SIM nie powiodla sie") pomyslalem, ze w koncu wszystko sie ruszylo, wsadzilem karte z play iiiiiiiiii NIC jest godzina 8.23 i do tej pory NIC SIE NIE ZMIENILO.
    Moglby ktos mi pomoc w tej sprawie? Byłbym wdzieczny za informacje co teraz zrobic. Pomijajac fakt, ze place od wczoraj (dzien w ktorym mial juz dzialac moj nr) za abonament ktorego nie posiadam, a sprawdzanie na stronie statusu przenoszenia nr nic nie pomaga, gdyz wyskakuje blad.

    e:
    Dodam jeszcze, ze gdy dzwonie na swoj nr słysze, ze nie ma takiego nr.
    Ostatnio edytowane przez Pbl. ; 21-03-2013 o 08:27 Powód: dodanie faktu

  2. #2
    Moderator Techniczny Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Stettin, Poland
    Posty
    14,696
    Dzięki!
    17
    Podziękowano 697 razy
    Operatorzy mają docelowo 24h na przeniesienie numeru (czyli procedura samego przeniesienia numeru), w Regulaminie jest szczegółowo opisane że PLAY ma do 10dni na aktywację.
    Poczekaj, dzisiaj na pewno będzie to uruchomione ok godz 13
    Niestety nie wiem dlaczego tak jest ale spróbuj co jakiś czas zrestartować telefon, aby Karta SIM próbowała się zalogować ponownie.
    Jeżeli będziesz próbować dzwonić na swój numer w pewnym momencie komunikat się zmieni że jesteś poza zasięgiem.
    Ostatnio edytowane przez xaviero ; 21-03-2013 o 08:42
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    7
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Wielkie dzieki Samo wskoczyło tuż po Twoim poście

  4. #4
    Moderator Techniczny Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Stettin, Poland
    Posty
    14,696
    Dzięki!
    17
    Podziękowano 697 razy
    Problem rozwiązany. Watek zamykam
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •