Wątek: Przeniesienie numeru z Heyah

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17
  1. #1

    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    45
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy

    Przeniesienie numeru z Heyah

    Witam. Jutro mam zamiar przenieść swój numer z Heyah do Play na kartę. Czy oprócz dowodu osobistego muszę do salonu wziąć coś jeszcze? Numer jest zarejestrowany.

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    27
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Cytat Zamieszczone przez matraxo Zobacz posta
    Czy oprócz dowodu osobistego muszę do salonu wziąć coś jeszcze? Numer jest zarejestrowany.
    Tylko dowód
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 16-07-2012 o 19:59 Powód: Nie cytujemy wypowiedzi poprzednika w całości

  3. #3
    Niedostępny 21.07 - 31.07 Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Posty
    15,974
    Dzięki!
    74
    Podziękowano 520 razy
    Dowód wystarczy
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    45
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Do jakiej taryfy nastąpi przeniesienie? Chciałem skorzystać z taryfy Play na kartę.

  5. #5
    Moderator Techniczny Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Stettin, Poland
    Posty
    10,606
    Dzięki!
    14
    Podziękowano 471 razy
    Podczas wizyty w salonie doradca da Tobie do wyboru jeden spośród dwóch starterów.
    To Ty decydujesz o ofercie na którą przechodzisz - wybierając spośród dwóch obecnych: http://www.play.pl/pl/promocja/przej...ay/play-karta/
    - Play Na Kartę
    - Play Fresh
    Ostatnio edytowane przez xaviero ; 16-07-2012 o 22:54
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    45
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Właśnie o to mi chodziło. Dziękuję za odpowiedź.

  7. #7
    Player
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    137
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    pytanko, w regulaminie

    http://www.play.pl/resources/pdf/Reg...24.09.2010.pdf

    jest: punkt 7. Na kartę SIM/USIM wydaną w ramach Promocji ?Przenieś numer do Play Fresh? dla oferty Play
    Fresh nie mo?e zostać przypisany numer z puli Play

    - czy jeśli np mam oryginalny numer w Play i przeniosę go do innej sieci i będę chciał wrócić ponownie do Play Fresh to czy będzie to możliwe?

  8. #8
    Player Awatar Piotrek
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    200
    Dzięki!
    3
    Podziękowano 3 razy
    Możesz wrócić i nawet dostaniesz bonus Sam robiłem taki manewr dwa lata temu.

  9. #9

    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    45
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Jestem już po wizycie w salonie. Pani od razu poinformowała że może przenieść numer wyłącznie do Play na kartę, zaproponowała również abonament bez telefonu. Ogólnie wszystko było ok, zobaczymy co będzie dalej.

  10. #10

    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    5
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    A ja byłem w piątek w salonie Play aby przenieść się z Heyah, wszystko ładnie zostało wypełnione aż tu nagle w poniedziałek pojawił się problem który doprowadził mnie do furii. Heyah nie pozwoliła na migrację z powodu braku rejestracji karty SIM. Miły Pan poinstruował mnie w jaki sposób tego dokonać i oczywiście bardzo namawiał do pozostania w Heyah oferując mi promocje jak dla nowego klienta. Karta SIM była jednak rejestrowana bezpośrednio w biurze Heyah w Warszawie, gdy potrzebowałem wyrobić duplikat karty. Rejestracja była do tego niezbędna. Niestety było to dosyć dawno i nie pamiętam albo już dawno nie mam żadnego potwierdzenia tej operacji ;/ Czy możliwe, że Heyah skasowała moje dane aby utrudnić proces przejścia? Wypełniłem nową kartę rejestracyjną, wysłałem skan mailem i czekam na odpowiedź...

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •