Wątek: słabe dbanie o starych klientów, nowe promocje

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 52
  1. #1

    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    7
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy

    słabe dbanie o starych klientów, nowe promocje

    Witam, czemu ogólnie o przedłuzających umowę dba się gorzej niż o nowych klientów? Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie, płacę miesiecznie od 100-200 zł za telefon i po wejściu na moje konto, mam wiadomość o "specjalnej ofercie dla mnie w ramach przedłużania" i praktycznie niczym się nie różni od tej na stronie playa skierowanej do nowych klientów. Da się coś w salonie negocjować?

    Drugie pytanie: kiedy będą jakieś nowe promocje? Najbardziej interesuje mnie Samsung Galaxy S3 w jakiejś dobrej ofercie typu taka, która teraz się pojawiła w Orange. 99 zł za telefon, 159zł miesieczny abonament bez limitów i z dobrym netem. Umowa mi się kończu 1 marca, a tu w sumie nic ciekawego nie widze dla siebie :/ Oczywiście dla firm oferty ciekawe, ale nie chce kombinować, tylko na siebie dalej brać umowę.

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2013
    Skąd
    śląsk
    Posty
    10
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    własnie zgadzam sie z kolegą nic nie robi dla klientów przedłużających umowe ...
    w orange dostają bonusy ...moja zona ma 2 numery, tesciowa 3 w play mi sie konczy umowa za 3 miesiące chciałem przedłuzyc i powiem ze sie bardzo wacham ...ceny telefonów w konkurencji są tańsze i mają lepsze promocje...
    gdzie jest ten play co miażdżył innych..nawet strony nie działają...

  3. #3
    Player Awatar lucky
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    677
    Dzięki!
    2
    Podziękowano 10 razy
    Skoro twierdzicie że Play stara się o nowych Klientów, bardziej o nich dba i zabiega bo mają lepsze promocję to raczej nie przeglądaliście ofert bo są identyczne jak dla osób które przedłużają abonament.

    I chyba to Was boli że jesteście tak samo traktowani? :/ Tak jest wszędzie, wiem to z własnego doświadczenia.

    Wystarczy się bardziej przyglądnąć.

    Oporo osób myśli że np u operatorów są tworzone specjalne oferty na dodatek indywidualnie... All Inclusive Max Jan Kowalski
    Ostatnio edytowane przez lucky ; 06-01-2013 o 19:54

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    7
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    No nie wiem co dla Ciebie jest w tym dziwnego, że starzy, dobrzy klienci powinni być lepiej traktowani? Tzn. rozumiem, że jeśli byś miał restaurację i co tydzien przychodziłby do Ciebie stały, dobrze znany klient z rodziną, który zostawiałby po 300 zł, a któregoś tam dnia przyszedłby jakiś nowy klient i kupił bułkę z szynką za 5.20, to byś oczywiście dał mu tą bułkę za 3 zł, a swojemu stałemu klientoi dał za 10 zł + starą szynkę?
    Nie wiem dlaczego panuje taki model biznesowy wśród operatorów, aby "przyciągać nowych" i się w tym prześcigać. Ok rozumiem, że jak Play nie był zbut popularny to taka taktyka była dobra, ale jak już "nałowił" tych klientów, to czy aby nie warto było zmienić taktykę? Trzeba teraz zwalczać próby konkurencji na odciąganie klientów właśnie w taki sposób jak lepsze traktowanie tych, którzy są już z Playem dłuzej. Koniec końców takie lepsze traktowanie skutkuje tym, że mając świdomość, że byłem lepiej traktowany, nie będzie mi się chciało skakać gdzieś indziej, bo będę miał poczucie ciągłości i długiego związku z danym operatorem. Nie będę dla niego kimś nowym, tylko "stałym klientem".

    - - - Updated - - -

    Próbuje tym postem rzucić trochę inne światło na wzajemne "papugowanie" strategii operatorów.
    Wszyscy robią dokładnie to samo: zwalczają przyciaganie klientów, trochę inną formą TEŻ przyciągania klientów. Moze lepsze efekty zyskiwałoby się walcząc czym innym: chodźby właśnie pogłebianiem relacji ze stałymi klientami lepszymi ofertami.

  5. #5
    Hardcore Player Awatar pakierhakierxd
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Supraśl
    Posty
    1,349
    Dzięki!
    5
    Podziękowano 24 razy

    Odp: słabe dbanie o starych klientów, nowe promocje

    Ja tam nadal widzę w play najlepsza ofertę ;-),w ofercie bez telefonu nikt mi nie da za 36zl 150 minut do wszystkich, smsy bez limitu i 1gb z lejkiem.

  6. #6

    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    7
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Wiadomo, Play jest dobry dalej, ale mi brakuje dobrej oferty na górnej półce

  7. #7
    Hardcore Player Awatar pakierhakierxd
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Supraśl
    Posty
    1,349
    Dzięki!
    5
    Podziękowano 24 razy

    Odp: słabe dbanie o starych klientów, nowe promocje

    Porownywalem tez ofertę na przedłużenie z ofertą innyxh operatorów aby mieć podobne warunki i wychodzi to tak
    Play 52zl 210 minut do wszystkich +no limit sms +1gb z lejkiem
    T-Mobile 55zl 125 minut do wszystkich +1000 sms do wszystkich +1gb danych z lejkiem
    Orange 60zl 120 minut do wszystkich +nie limitowane sms do Orange a do innych 400+1gb danych z lejkiem
    Plus 50zl 180 minut do wszystkich +250 sms do wszystkich +200 mb z lejkiem.

  8. #8
    Awatar Marky
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    55
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Mi cię kończy umowa 10.01.13 pani dzwoniła w starym roku z ofertą bez telefonu wychodzi tak sam jak w salonie,mówię mnie interesuje oferta z telefonem a pani powiedziała żebym kupił sobie na wolnym rynku.Pytała jaki telefon mnie satysfakcjonuje i podałem Samsung ACE 2.
    I cisza.

  9. #9
    Hardcore Player Awatar pakierhakierxd
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Supraśl
    Posty
    1,349
    Dzięki!
    5
    Podziękowano 24 razy
    Tylko play daje smsy w stosunku lepszym niż 1-1, nie dzieli na własną sieć i inne sieci, nie cierpię patrzeć gdzie dzwonie, telefony ma jakieś znosne w tanim abo 45 xperia mini pro za 69zl.

    Patrze w taki sposób aby minut mi starczyło, sms także i żeby nie siedzieć na lejku i było jak najtaniej.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 06-01-2013 o 23:28 Powód: Moderacja wewnętrzna - połączenie postów !

  10. #10

    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    61
    Dzięki!
    1
    Podziękowano 0 razy
    Nie proponują ciekawszej oferty przedłużeniowej od razu. Trzeba wysłać wypełniony formularz rezygnacji drogą listową. Wtedy w odpowiedzi przesyłają ofertę dużo korzystniejszą, bo za wszelką cenę będą chcieli cię zatrzymać.

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •