Wątek: LG Swift L7 P700 nie mogę skonfigurować korzystania z pakietowej transmisji danych

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    6
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy

    LG Swift L7 P700 nie mogę skonfigurować korzystania z pakietowej transmisji danych

    Witam!

    Nie mogę skonfigurować dostępu do internetu przez pakietowe dane.
    Próby konfiguracji przez stronę Play i wysyłane automatycznie mms nie przyniosły efektów.
    Pomoc konsultanta BOK i wysłany mms konfiguracyjny dalej nie działa.
    Również wklepywałem dane konfiguracyjne z palca, niestety bez efektu.
    Po zmianach konfiguracyjnych restartowałem telefon, jak również próbowałem bez restartu.
    Próbowałem łączyć się przez Operę, Fx i domyślną przeglądarkę Androida bez efektów.
    Na stronie Play24 sprawdziłem, że mam uruchomioną usługę pakietowej transmisji danych.
    Wifi natomiast działa bezbłędnie.
    Mimo zainstalowanych kilku aplikacji ponad domyślny zestaw wydaje mi się, że nie mam żadnej która blokowałaby APN, a ten który chciałbym używać jest zaznaczony (włączony).
    Pomysły mi się skończyły.
    W czyn może tkwić problem?
    Co mogłem pominąć lub nie uwzględniłem?

    Liczę na pomoc

    Pozdrawiam

  2. #2
    Hardcore Player Awatar pakierhakierxd
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Supraśl xP
    Posty
    1,499
    Dzięki!
    5
    Podziękowano 27 razy
    Spróbuj włączyć dane w roamingu może jest tak ze masz zasięg tylko plusa, orange tam gdzie jesteś i temu nie chodzi.

  3. #3
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Posty
    17,890
    Dzięki!
    82
    Podziękowano 679 razy
    Zerknij na ustawienia z screenów zawartych w tym wątku http://forum.blogplay.pl/showthread....nfiguracja-mms.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  4. #4

    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    6
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    @pakierhakierxd Mam włączony roaming
    @jahu mam takie ustawienia jak podajesz

    Ja nie mam doświadczenia z Androidem. Poprzednio używałem Symbiana.
    Może powinienem zainstalować dodatkową aplikację do włączania sieci komórkowych?
    Może przeglądarki same bez "wspomagania" nie są w stanie wejść do internetu?

  5. #5
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Posty
    17,890
    Dzięki!
    82
    Podziękowano 679 razy
    Musisz sprawdzić czy tryb sieci danych jest włączony powiedz mi jaką dokładnie masz taryfę, czy jesteś na zasięgu Plusa, Orange czy może na macierzystym Play.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  6. #6

    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    6
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Tryb sieci automatyczny - gsm/wcdma
    użycie danych dane komórkowe włączone
    taryfa long play 69 II z pakietem danych dla przedłużających umowę
    według network signal info operator Play type UMTS
    Ok 200 m mam BTS Play i jeszcze dwóch operatorów (Era Plus) prawdopodobnie a kolejne 100 m nadajnik Orange.
    Według opublikowanej mapy.
    Sprawdzę jeszcze w innych lokalizacjach.

  7. #7
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Posty
    17,890
    Dzięki!
    82
    Podziękowano 679 razy
    Sprawdź koniecznie jeszcze raz ustawienia dostępowe kolega z LG L5 na podstawie danych które podałem w wątku wyżej ustawił i jest ok.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    6
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Konfigurację mam zrobioną tak jak podajesz.
    W Ustawienia > Ustawienia sieci komórkowych > Punkty dostępowe > INTERNET > edytuj punkt dostepowy
    nie mam opcji włącz/wyłącz APN tak jak podajesz na screeanie.
    Stan czy jest włączony określam jako włączony w zakładce INTERNET oznaczone niebieską kropką
    System operacyjny to Anndroid 4.0.3
    W opcjach informacje o telefonie > status > stan sieci komórkowej - mam podane Rozłączona.

    Może jeszcze w innym miejscu powinienem "coś" włączyć lub skonfigurować?

  9. #9

    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    6
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Proszę o zamknięcie.

    Problem rozwiązany.

    Miałem zablokowaną transmisję danych na poziomie operatora.
    Po kolejnym kontakcie z pomocą techniczną, Konsultantka od razu zdiagnozowała problem i w ciągu godziny miałem odblokowany dostęp.

    Ku pamięci i przestrodze.
    Jeżeli nie działa internet poprzez pakietową transmisję danych, gps oraz nawigacja, co dzisiaj stwierdziłem.
    Testowałem także na innym telefonie.
    Jak również na górnym pasku przy ikonie stanu sieci nie wyświetla się literka z typem transmisji danych, a mamy w swoim panelu włączony pakiet internetowy, to może mamy tak jak ja (czego w ustawieniach widocznych dla użytkownika nie ma) zablokowany transfer na poziomie operatora (teraz sobie przypominam, że miałem takie życzenie).

    Dziękuję za pomoc

  10. #10
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Posty
    17,890
    Dzięki!
    82
    Podziękowano 679 razy
    Bardzo się cieszę, że udało się ten problem rozwiązać.
    Wątek zamykam.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •