Wątek: Naliczanie opłaty przy wyłączonej opcji Komórkowy transfer danych.

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    3
    Dzięki!
    1
    Podziękowano 0 razy

    Naliczanie opłaty przy wyłączonej opcji Komórkowy transfer danych.

    Smartfon Sony Z1,
    Zablokowany komórkowy transfer danych Android 4.2.2
    Android zgłasza zużycie danych 0kb przez Sieć komórkową,
    Korzystanie z internetu przez Wifi

    Proszę o wytłumaczenie skąd pojawia mi się w rozliczeniu transfer danych w wysokości 10kB w bliżej nieokreślonym czasie.
    Czy ustawienie ręcznego dostępu do anten Play(Plus) może mieć jakis wpływ?

  2. #2
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    34,863
    Dzięki!
    72
    Podziękowano 2,069 razy
    A czy wyłączna jest też opcja roaming danych?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. Następujący użytkownik podziękował Play4You za użyteczny post:

    omen (12-12-2013)

  4. #3

    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    3
    Dzięki!
    1
    Podziękowano 0 razy
    Opcja roamingu danych była włączona. Proszę o informację jak może się się to mieć do naliczenia transferu przy wyłączonej opcji "Komórkowy transfer danych"

    Nie napisałem wcześniej że te 10kb było naliczone 7 razy w ciągu doby

  5. #4
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    34,863
    Dzięki!
    72
    Podziękowano 2,069 razy
    Jeśli ustawiłeś ręczny tryb wyboru sieci i połączyłeś się z nadajnikiem partnera roamingowego, a dane w roamingu były włączone, to normalne, że za jakieś aktywności została pobrana opłata.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  6. #5

    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    3
    Dzięki!
    1
    Podziękowano 0 razy
    Jak rozumiem prawdą jest takie sformułowanie:
    Jeśli ustawiłeś ręczny tryb wyboru sieci i połączyłeś się z nadajnikiem partnera roamingowego, a dane w roamingu były włączone, to pomimo, że miałeś wyłączony komórkowy transfer danych(co by sugerowało że nie ma transferu) to i tak są wymieniane dane z partnerem roamingowym za które to dane się płaci.

    Właśnie liczyłem na odpowiedź jakie to aktywności wymagają transferu danych za które została pobrana opłata pomimo zablokowanego komórkowego transferu danych.

    http://www.play.pl/resources/pdf/Kon...Android_OS.pdf

  7. #6
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    34,863
    Dzięki!
    72
    Podziękowano 2,069 razy
    Jest dokładnie tak jak napisałeś.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  8. #7
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Posty
    19,437
    Dzięki!
    87
    Podziękowano 780 razy
    Brak nowych wpisów w wątku.
    Temat zamykam.

    W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •