Wątek: Wyłączanie darmowych (terminowo) pakietów

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    4
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy

    Wyłączanie darmowych (terminowo) pakietów

    Witam
    Chcąc wyłączyć darmowe (przez pierwszy miesiąc) pakiety otrzymuję komunikaty:

    Pakiet 250 SMS/MMS do wszystkich
    250 SMS/MMS do wszystkich sieci. Usługa bezpłatna przez 1 miesiąc przy pierwszej aktywacji, później cena 5zł miesięcznie.

    Opłata abonamentowa za wyłączenie Pakiet 250 SMS/MMS do wszystkich wynosi 5,00 zł/mc.

    Pakiet 200 minut do wszystkich sieci - promocja
    200 minut na rozmowy do wszystkich sieci.

    Opłata abonamentowa za wyłączenie Pakiet 200 minut do wszystkich sieci - promocja wynosi 10,00 zł/mc.
    Co to znaczy? Że jak wyłączę pakiet to mam płacić 5/10 zł miesięcznie za to że wyłączam dany pakiet??? Nie rozumiem tego - mając włączony płacić 5/10 zł i wyłączając też 5/10 zł miesięcznie? Jakiś błąd systemu czy co...

    Chcę wyłączyć pakiety ale jak mam płacić mimo to to je zostawię. Proszę o wyjaśnienie. Muszę dzisiaj wyłączyć lub zostawić.

  2. #2
    Player
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    434
    Dzięki!
    4
    Podziękowano 43 razy
    To jakiś oczywisty błąd. Wyłączenie pakietu nic nie kosztuje, a po jego wyłączeniu nie będzie pobierana żadna opłata z tytułu wyłączonego pakietu.

  3. #3

    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    4
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Dzięki @mirekm35 za potwierdzenie. Też tak myślę, niemniej zaskoczyły mnie te komunikaty... Ciekawa opcja - mieć i płacić, nie mieć i też płacić

  4. #4
    Player
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    434
    Dzięki!
    4
    Podziękowano 43 razy
    Wiesz, już kilka razy wyłączałem w ten sposób na swoich umowach takie właśnie pakiety - darmowe przez X miesięcy a potem płatne x zł/mies. Robiłem to przez Play24 i nigdy nie było problemów. Myślę, że i tym razem nie będzie

  5. #5

    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    4
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Też włączałem wiele razy różne pakiety i wyłączałem ale takie coś widzę pierwszy raz hehe Ciekawy błąd... Sprawa rozwiązana, konsultant potwierdził przypuszczenia że to bezpłatne.

  6. #6
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    30,472
    Dzięki!
    64
    Podziękowano 1,702 razy
    rachman ja również mogę zdecydowanie potwierdzić: za wyłączenie pakietu nie ma żadnej opłaty. Jeśli chcesz, możesz zgłosić do BOK dyspozycję, sprawdzimy te SMSy.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  7. #7

    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    4
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Wszystko już jasne - jak napisałem konsultant po zgłoszeniu oddzwonił i potwierdził domysły że to błąd po prostu jakiś. Ale sprawa mnie zaciekawiła dlatego chciałem się szybko dowiedzieć bo też dzisiaj miałem zamiar wyłączyć pakiety a tu taki "paranoj" się załączył
    Także dziękuję ale sprawa wyjaśniona.

  8. #8
    Moderator Hardcore Player Awatar LARGO
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Koszalin
    Posty
    1,967
    Dzięki!
    21
    Podziękowano 50 razy
    Brak nowych wpisów w wątku.
    Temat zamykam.

    W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •