PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z połączeniem lub błędny kod MMI



marpl7
12-10-2013, 09:24
Witam. Mam problem z telefonem xperia miro, a mianowicie każdego dnia wyskakuje mi komunikat na telefonie: problem z połączeniem lub błędny kod mmi, gdy chce gdzieś zadzwonić albo wysłać smsa (zasięg mam zwykle kilka kresek). Dopiero wyłączenie i włączenie telefonu naprawia ten problem tylko, że trzeba robić to za każdym razem. Telefon jest praktycznie nowy, korzystam z niego od kilku tygodni. Nie mam pojęcia czy to coś z siecią czy może z telefonem. Proszę o pomoc

Play4You
12-10-2013, 10:54
Najprawdopodobnie masz uszkodzoną kartę SIM, dla pewności spróbuj przełożyć ją do innego telefonu i sprawdź czy problem się powtarza. Jeżeli tak to wymien karte sim w dowolnym punkcie sprzedaży Play.

marpl7
14-10-2013, 08:52
W moim poprzednim telefonie wszystko działało bez problemów i nigdy taki komunikat się nie wyświetlał. Więc przełożenie karty nie pomogło. Proszę o dalsze wskazówki

Play4You
14-10-2013, 09:12
@marpl7 - W takim razie z tego co piszesz powyżej wynika, że konieczne będzie oddanie telefonu do naprawy. Wcześniej, proszę jednak udaj się do Salonu Play w celu wymiany karty SIM.

marpl7
14-10-2013, 16:18
No nic dzisiaj wymieniłem kartę sim na nową w salonie play, ale niestety nie pomogło.

Play4You
14-10-2013, 16:20
W takim razie sugeruję wysłanie sprzetu do serwisu w ramach gwarancji.

marcin.walo@gmail.com
17-10-2013, 09:24
Witam,

Mam ten sam problem co kolega wyżej. Jak chce zadzwonić wyświetla się komunikat Problem z połączeniem lub błędny kod MMI. Telefon Nowy LG L7 II, mam go od tygodnia. Nowa jest także kart Play, kupiona w tym samym czasie w salonie Play.
Co mam zrobić, a co tu chodzi ???

Play4You
17-10-2013, 09:29
@marcin.walo@gmail.com - Rozumiem, że również wykonywanie połączeń jest możliwe dopiero po ponownym uruchomieniu telefonu? Jeżeli masz dokładnie ten sam problem co został opisany powyżej również sugeruję wysłanie sprzęt do serwisu w ramach gwarancji.

marcin.walo@gmail.com
17-10-2013, 09:34
Tak, po wyłączeniu telefonu jest ok. A a co tu może chodzić ??

Play4You
17-10-2013, 09:35
Nie mamy takich informacji - nie zajmujemy się naprawą urządzeń.

rokula
17-10-2013, 09:49
Zanim zaczniesz biegać z telefonem do naprawy kup ze dwa startery w różnych sieciach włóż je po kolei do swojego telefonu i spróbuj czy dzieje się to samo.
Mnie się dzieje to samo na Galaxy Note2 i bynajmniej nie jest to wina telefonu.
Dzieje się to tylko na karcie playa przy ustawionym 3G, przy próbie połączenia wyrzuca informację "obszar nieobsługiwany", zasięg znika i muszę resetować telefon. Żadna wymiana karty na nową nie pomaga.

Play4You
17-10-2013, 09:58
@rokula - zgodnie z informacjami przekazanymi przez osobę zakładającą temat przełożenie karty SIM do innego telefonu rozwiązało problem.

rokula
17-10-2013, 10:23
Tylko, że kolega nie napisał kiedy to było. Równie dobrze mogło być 2 lata temu....
Mnie kiedyś też działało w miarę OK, a ostatnio jest padlina.
A wiesz co mi powiedział Pan jak zgłaszałam reklamację?
Mówię mu, że nie mogę wykonywać połączeń i że do mnie się nie da dodzwonić, a jak już się uda to sygnał zanika w trakcie, jakość połączenia fatalna, ledwo co słychać albo zrywa rozmowę.
A on mi na to, wie pani co ja panią słabo coś słyszę, przerywa coś to może zadzwonię w bardziej dogodnym momencie.
LOL
Skali w dół brakuje przy ocenie tych konsultantów.
Prawda jest taka, że jakość waszych usług pogorszyła się ostatnio.
Nawet w centrum Gdyni gdzie jest zasięg na maxa, jak mam ustawione 3G to mnie potrafi wywalać z sieci i nie łączyć rozmów. Natomiast internet chodzi bez zarzutu, tylko z dzwonieniem jest problem.
I to nie tylko ja mam problem na danym telefonie.
Znajomi też tak mają, zasięg na full a jest niedostępny.

Play4You
17-10-2013, 10:26
Zrób w takim razie zgłoszenie w sprawie problemów z wykonywaniem połączeń, a technicy na pewno zweryfikują czy przyczyna leży po stronie sieci. Pamiętaj również, że masz możliwość bezpłatnego korzystania z zasięgu sieci Orange oraz Plus.

rokula
17-10-2013, 10:35
A jak ci się wydaje ile do tej pory zrobiłam zgłoszeń?
Przykładowa odpowiedź na zgłoszenie:
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie z 4 października 2013 roku zarejestrowane za pośrednictwem Portalu Play 24, dotyczące jakości połączeń głosowych.

Informuję, że szczegółowo zapoznałam się ze zgłoszeniem numer 66989805 a także poprzednim zgłoszeniem numer 66766187.

Po weryfikacji odpowiedzi eksperta na zgłaszane niedogodności w obu zgłoszeniach, ponawiam prośbę o przesłanie dokładnych informacji przekazanych w odpowiedzi do poprzedniego zgłoszenia numer 66766187.

Należy ręczne ustawić zasięg sieci Play i wykonać kilka próbnych połączeń. Obserwacje proszę zapisać i przesłać w następującej formie:
• Nr abonenta:
• Częstotliwość sytuacji (rzadko / często / cały czas)?
• Miasto, w którym sytuacja się powtarza:
• Ulica, przy której sytuacja występuje:
• Czy w innych lokalizacjach taka sytuacja również się powtarza (gdzie)?
• Gdzie występują wskazane sytuacje (wewnątrz budynku / na zewnątrz)?
• Model telefonu:
• Komunikat na wyświetlaczu:
• Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
• Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu sytuacja występuje nadal (tak / nie / brak próby) ?
• Od kiedy do kiedy występowała ta sytuacja (dni w formacie dd-mm-rrrr):
• Godziny w jakich takie sytuacje powtarzały się najczęściej::
• Jeżeli sytuacja z jakością połączenia wystąpiła podczas prób połączeń, proszę podać:
• Przykładowe połączenia i dokładną datę (rrrr-mm-dd gg:mm:ss).

Za wszelkie niedogodności związane z jakością połączeń serdecznie przepraszam. Operator stale rozwija zakres Usług Telekomunikacyjnych dostępnych dla Abonentów i dokłada wszelkich starań, aby jakość świadczonych Usług była jak najlepsza.
----------------

Te wszystkie informacje podałam wielokrotnie, i przez www i przez telefon, za każdym razem od nowa, z podaniem konkretnych dat i godzin
i w odpowiedzi w kółko taka gadka, nie no niech Pani poda jeszcze raz bo trzeba zweryfikować , bo rozmowy tylko sprzed iluś dni można sprawdzić i bla bla bla, podasz im nowe przykłady to ci za tydzień odpiszą że już nieaktualne.

Olałam to, przemęczę się do końca umowy, za drogo by mi wyszło zrywać przed czasem.
Kupiłam w plusie 2 telefony, tylko mi numeru szkoda, bo mam go od dawna.

Play4You
17-10-2013, 10:55
Proszę jeżeli zmienisz zdanie to zrób raz jeszcze zgłoszenie i podaj mi jego numer - postaram się przyspieszyć jego rozwiązanie byś ponownie nie otrzymała odpowiedzi, że potrzebne są nowe przykłady.

SuchyX
17-10-2013, 11:18
Niestety mam ten sam problem co wy więc to wina sieci i nie wmawiajcie aby oddać tel na gwarancję bo na moim HTC One oraz na drugiej karcie żony w HTC Desire 500 to samo jest. Także wina ewidentna po waszej stronie jest a jakość rozmów nawet z numerami waszymi np *500 lub 790500500 pozostawiam bez komentarza.

Play4You
17-10-2013, 11:24
@SuchyX - jeżeli Klient przekazuje informacje, że w innym telefonie po włożeniu karty SIM mu wszystko działa prawidłowo to nie jest to ten sam problem.

SuchyX
17-10-2013, 11:41
Jeżeli ja Ci napisałem że dwie różne karty na abo w dwóch różnych nowych tel. dodatkowo karty były zmieniane na microsim to wina waszej sieci. Przecież wyraźnie napisałem że mam tez problem a jak chcesz wiedzieć to zamienialem karty w telefonach i to samo dopiero jak wlozylem starter innego operatora to problem znika.

Dla przykładu dzwoniła do mnie pani od was w sprawie zgłoszenia które złożyłem to rozmowa z tą panią porażka chodzi mi o jakość połączenia, podczas rozmowy słyszałem innego konsultanta jak rozmawiał z klientem :-D więc to u was jest problem.

Play4You
17-10-2013, 11:49
@SuchyX - dodałeś swój komentarz do wątku stworzonego przez innego Klienta opisującego inny problem i poinformowałeś: "Niestety mam ten sam problem co wy...", dlatego moja odpowiedź powyżej wyjaśniała, że Twój problem jest inny.

Jeżeli masz problemy z jakością rozmów zrób zgłoszenie w tej sprawie.

SuchyX
17-10-2013, 12:36
Poczekam jeszcze i zobaczę czy coś się zmieni. Od niedawna pojawiły się problemy więc może to chwilowe.

Play4You
17-10-2013, 12:40
Ok, jak zrobisz zgłoszenie to proszę podaj mi tutaj bądź w wiadomości prywatnej jego numer. Postaram się przyspieszyć jego rozwiązanie.

jahu
08-11-2013, 21:23
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.

<