PDA

Zobacz pełną wersję : Oferta dla przedłużających umowę



mikolaj.krot
20-09-2013, 08:26
Czy jest jeszcze dostępna oferta za 29 zł, 12 GB + nocny transfer za 0 zł , 12 m - dla osób, które przedłużają umowę?

pomocny
20-09-2013, 12:37
Czy jest jeszcze dostępna oferta za 29 zł, 12 GB + nocny transfer za 0 zł , 12 m - dla osób, które przedłużają umowę?

a bozia rączek nie dała?
http://www.play.pl/oferta/dla-przedluzajacych-umowe/internet/?ESId=RE_PO12_4GB

A więc chyba nie.

xaviero
20-09-2013, 20:30
@pomocny, od tego jest Forum aby pytać. Jeżeli odpowiadanie sprawia Tobie problem, nie trzeba odpowiadać....
Jeżeli Użytkownik czuje się zagubiony wśród taryf jesteśmy tutaj od tego by mu pomóc.

mikolaj.krot
23-09-2013, 06:52
@pomocny jakbyś był chociaż troszkę bardziej sprytny... to byś się domyślił że nie pytam o standardową ofertę ze strony www, tylko ofertę, którą kiedyś można było otrzymać na infolinii, tylko nie wiem czy jeszcze taką proponują...

Martynos
23-09-2013, 12:01
Dowiedziałam się, że nie ma takich ofert już jak zawsze.

pomocny
23-09-2013, 12:15
@pomocny, od tego jest Forum aby pytać. Jeżeli odpowiadanie sprawia Tobie problem, nie trzeba odpowiadać....
Jeżeli Użytkownik czuje się zagubiony wśród taryf jesteśmy tutaj od tego by mu pomóc.

No rozumiem, moja odpowiedź nie miała być niemiła. Zwyczajnie napisałem, że chyba nie bo nei byłem przekonany czy właśnie w Grupie Utrzymaniowej nie mają takich ofert.:)

mikolaj.krot
23-09-2013, 12:44
To jaką najkorzystniejsza ofertę mógłbym teraz wynegocjować przy obecnych warunkach 24,50 zł za 8 GB.
Co teraz proponują?

jahu
23-09-2013, 12:48
Musisz zapytać w BOK. My nie posiadamy informacji na ten temat.

verna
23-09-2013, 13:33
Podpinam się pod temat przedłużeń. Otrzymałam na play24 ofertę przedłużeniową identyczną jak na stronie. Chciałabym otrzymać coś lepszego? Co mam robić: Kontaktować się z nimi? Czekać aż się coś tam zmieni? Pisać wypowiedzenie? Ile dni/miesięcy przed końcem umowy należy złożyć takie wypowiedzenie?

mikolaj.krot
23-09-2013, 14:22
@verna jeśli odpowiadają Ci warunki które teraz masz... a oferty przedstawiane przez nich sa gorsze to po skończonej umowie na czas okreslony przejdziesz na czas nieokreślony i będziesz dalej miał to co masz teraz...
Moim zdaniem bez wypowiedzenia nie dadzą lepszych warunków, mi po raz 3 proponują 39,90 zł za 12 GB a wiadomo że taka oferta była za 29,90 zł. Więc składam wypowiedzenie i czekam na ich ruch.

verna
24-09-2013, 08:17
@mikolaj.krot nie odpowiadają mi takie warunki, bo właśnie te 12 GB, które Ty masz za 39,90 ja mam za 49 zł. Nie mówiąc już nawet, że można by było mieć to za 29,90... A powiedz mi ile wcześniej należy składać takie wypowiedzenie? I jaką masz prędkość transferu? 2 czy 4 Mbit/s?

kram
24-09-2013, 08:35
Nie składałem wypowiedzenia, a 12 miesięcy upływało 4 października. Napisałem zgłoszenie w Play24 z informacją, że wiem o ofercie 15+3 GB za 39,90 (miałem to samo za 49,90) i czekam na propozycję, jeśli nie, to zabieram się do innej sieci. Zadzwonili po kilku dniach i tę ofertę dostałem. Było to w zeszłym tygodniu. Wczoraj przysłali mi regulamin, w którym jest zarówno moja oferta, jak i 12 GB za 29,90 (po rabatach, z e-fakturą). Tak więc spokojnie powinieneś taką ofertę dostać.
Pismo do mnie ma datę 17.09.2013, a data na regulaminie to: "od 18.09.2012 do odwołania".

verna
24-09-2013, 10:29
Mógłbyś podać mi nazwę promocji? I na jaki okres masz umowę?

mikolaj.krot
24-09-2013, 11:17
@kram czy do tej oferty co masz włączyli Ci nocny transfer albo pakiet społecznościowy?

oloxx
14-10-2013, 11:45
a kiedy mozna spodziewać się nowych ofert Play Online?? za parę dni będę mógł podpisać aneks a tu jeszcze nie ma oferty świątecznej :)
ponadto mam pytanie: czy dla jest mozliwość otrzymania "niestandardowych" taryf przy przedłużaniu umowy??

verna
20-11-2013, 08:12
Trzeba negocjować, mnie wczoraj poinformowano, że nie ma już oferty 12 GB za 29,90 zł, a jednak po kilku minutach się znalazła.. Rozmawiajcie, negocjujcie, a dostaniecie to, czego potrzebujecie :)

pakierhakierxd
20-11-2013, 08:29
Negocjacja, wysłanie wypowiedzenia mailem lub pocztą zawsze coś daje :-P

retry
20-11-2013, 10:57
Witam. Postanowiłem podpiąć się pod ten temat. W dniu 18 Listopada dzwoniłem na Infolinię Play celem przedłużenia umowy na jednym z moich numerów. Po wspólnej , miłej rozmowie z Konsultantem wybrałem abonament za 89,99 wraz z telefonem Samsung Galaxy S3 LTE . Niestety , pomimo upływu czasu nic nie dostałem na maila o przyjęciu zamówienia - zero informacji. W dniu wczorajszym rano zadzwoniłem na Państwa Infolinię i dowiedziałem się od Konsultantki , że telefon wraz z dokumentami umowy do podpisania został wydany Kurierowi dnia 18-tego Listopada. Standardowo wiem , że firma kurierska wysyła powiadomienia o wysyłce i dostarczeniu towaru na adres mailowy - nic takiego nie dostałem więc coś chyba jest nie tak. Dzisiaj 20-ty i cisza zarówno ze strony Play jak i firmy kurierskiej , która podobno ma dla mnie przesyłkę. Szaqnowni Państwo nadmieniam , że adres mailowy jak i numer telefonu do kontaktu zostały podane prawidłowe - cisza jak makiem zasiał. W dniu dzisiejszym zrobiłem zgłoszenie za pośrednictwem Play24 - numer zgłoszenia to :69400762. Bardzo proszę o możliwość przyspieszenia rozpatrywania zgłoszenia i odniesienia się Pracowników Play do powyższego. Pozdrawiam i z góry dziękuję

jahu
20-11-2013, 11:19
Przenoszę do działu pomoc play.

Play4You
20-11-2013, 11:44
Zajmiemy się tym zgłoszeniem. Numer listu przewozowego otrzymuje się dopiero w momencie dotarcia przesyłki do placówki kurierskiej, więc prawdopodobnie przesyłka jest w trasie. Konsultantka ma informacje z systemu o wygenerowaniu etykiety wysyłkowej, nie fizycznym zabraniu paczki przez kuriera, ale myślę, że jeżeli 18-go np. wieczorem etykieta była wygenerowana, to dziś dotrze do placówki firmy kurierskiej. Zamówienie na pewno jest i dotrze do Ciebie.

jahu
18-12-2013, 15:48
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.

<