PDA

Zobacz pełną wersję : Telefon na gwarancji



Kinga Lewalska
03-09-2013, 17:16
Dnia 21.08.2013r oddałam telefon na gwarancje, strasznie sie zacinał, tracił zasieg i inne ****rele, jutro mijają 2 tyg, co moge zrobić w przypadku jeżeli nie wyrobią sie w termine 2 tyg, tzn nikt jutro z play nie poinformuje mnie o tym, ze telefon został naprawiony itd, czy moge zarządac wmiany telefonu na nowy ?

Play4You
03-09-2013, 17:19
Proponuję skontaktować się z Obsługą Klienta. Podaj mi proszę numer zgłoszenia, sprawdzę na jakim etapie jest naprawa.

Kinga Lewalska
03-09-2013, 17:23
nr zgłoszenia : UM02/D004253002/000567891

Play4You
03-09-2013, 17:40
Jak tylko otrzymam konkretną informację na jakim etapie jest sprawa to napiszę.

Kinga Lewalska
03-09-2013, 17:40
ok, czekam

Kinga Lewalska
05-09-2013, 15:42
15 dzień i nadal brak informacji o moim telefonie... nie no super :/ kochana play

Play4You
05-09-2013, 15:48
Wyślij mi jeszcze numer IMEI tego telefonu, spróbuję ponaglić sprawę.

Kinga Lewalska
05-09-2013, 15:50
353089053068900

Play4You
05-09-2013, 15:51
Ok jak będę miał informacje to dam znać.

Kinga Lewalska
05-09-2013, 15:58
Miało być 14 dni i co? i nic... mam nadzieje, że naprawa nie będzie trwać miesiąc :/

Play4You
05-09-2013, 16:00
@Kinga najpóźniej jutro powinienem dostać odpowiedź.

Kinga Lewalska
05-09-2013, 16:15
Najpóżniej jutro? Ostatni raz zawieram z waami umowe,kiedyś play był najlepsza siecia teraz schodzi na psy, a o obsłudze nie wspomne.. ide do salonu play dowiedziec sie co z telefonem po prostu zostałam wysmiana i wyrzucona :/ w Oragne jak sie spóźniaja z naprawa, to dostaje sie jakieś gadżety, darmowe minuty a nawet nowy telefon.. a play? jakiś żart..

Play4You
05-09-2013, 16:16
Robię wszystko co w mojej mocy, zęby dowiedzieć się co z Twoim telefonem.

Kinga Lewalska
05-09-2013, 16:19
Wiem i bardzo dziękuje, szkoda tylko, że sie nie mogłam dowiedzieć od pracownika salonu, szkoda, że wiekszość obsługi ma klientów za przeproszeniem w *****..

Play4You
05-09-2013, 16:34
Rozumiem Cie, mogę jedynie przeprosić.

xaviero
17-09-2013, 11:28
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.

<