PDA

Zobacz pełną wersję : Zasięg, dźwięk, dostępność itp MAKABRA !!!



ultraniezadowolony
30-08-2013, 12:05
Od około miesiąca w miejscowości gdzie prowadzę działalność mam problemy z telefonami z Play. Dużo problemów jest także poza tym miejscem, ale tam gdzie jesteśmy najwięcej jest najgorzej. Testy prowadziliśmy na 6 aktywacjach, 11 aparatach różnych producentów. Ręczny wybór sieci, automatyczny, 2G, 3G. Wybierany Plus, Play i Orange. Nie ma to praktycznie żadnego wpływu na beznadziejne działanie sieci.

Prowadzę rozmowę, nagle cisza - rózłaczyło mnie. Dzwonię ponownie - sieć zajęta. Ponownie - błąd połaczenia. Ponownie - pisk w słuchawce. Ponownie - połaczyło mnie, ale trodno zrozumieć co druga osoba mówi bo są zniekształcenia charakterystyczne dla błędów kompresji. Dzwonię ponownie - o moge porozmawiać, ale tylko kilka minut bo znów rozłączyło.

Telefon leży na biurku - pełny zasięg, za chwilę brak zasięgu. Za chwilę 3 kreski. Dzwoni klient - bo do mnie nie można się dodzwonić.

Siedzę i patrzę na telefon - klient miał za chwilę oddzwonić. Cisza. Patrzę na zasięg - jest prawie cały. Za chwilę przychodzą 3 SMS - nieodebrane połączenia. Dzwonił, ale się nie dodzwonił !!!

Rozmawiam przez telefon - połaczenia konferencyjne aktywne. Nic się nie dzieje w trakce rozmowy - nagle 5 SMS - nieodebrane połączenia.

Mam dwa telefony obok siebie - dzwonię z jednego na drugi (który widzę z pełnym zasięgiem). "Abonent czasowo niedostępny" ...

Jestem w budynku. Rozmawiam. Zasięg OK. Za chwilę brak. Robię kilka kroków - jest zasięg. Stoję w miejscu - za chwilę go nie ma. I tak co chwilę w budynku w innym miejscu jest zasięg.

Dzwoni telefon - wybiegam z budynku bo w środku różnie bywa. Okazuje się, że na parkingu jest to samo. Kilka kroków w jedna czy drugą stronę i zasięg jest albo nie ma.

Najgorsza rzecz jest taka - dzwonimy do siebie stojąc na dwóch końcach placu - zasięg jest, a rozmówcy nie da się zrozumieć. Przerywa, błędy kompresji, piski.





Złożyłem reklamację i jeśli do 03.09.2013 problem nie zniknie to przenoszę wszystkie aktywacje do innego operatora. Klienci przestają do mnie dzwonić bo ile razy można ? Posiadanie telefonu w Play generuje u mnie juz widoczne straty. Nie zapłacę żadnej kary, a jeśli zażądają ode mnie choć złotówkę za zerwananie umów to spotkamy sie w sądzie. Udokumentowałem filmami i nagraniami część tego co się dzieje.

Czy to jest normalne ?

Kupiłem aktywację z dwóch innych sieci. Dzwonię z telefonu na kartę bo mogę normalnie rozmawiać ...

dziadek186
30-08-2013, 12:14
"Czy to jest normalne ?" W tej sieci ? Jak najbardziej.

ultraniezadowolony
30-08-2013, 12:21
Lista SMS "nie odebrane połaczenie..." codziennie wzbogaca się o kilkadziesiat pozycji !!!
Telefon cały czas w zasięgu.

Marti
30-08-2013, 12:21
Jeśli połączenia rozłączone/złej jakości/niemożliwe do zrealizowania odbywały się na zasięgu sieci Play to,w celu diagnozy problemu należy zrobić zgłoszenie do BOK oraz podać konkretny numer na który/z którego było realizowane połączenie,datę/przybliżoną godzinę.

Nie,nie jest to normalne.

Ponadto możesz zweryfikować lokalizację,w której występują problemy,poprzez sprawdzenie rozmieszczenia nadajników w okolicy.

jahu
30-08-2013, 12:51
@ultraniezadowolony zgłaszałeś te problemy obsłudze klienta ?

Play4You
30-08-2013, 12:54
Podaj mi numer tej reklamacji, myślę, że będzie można zaradzić.

ujawniacz prawdy
30-08-2013, 13:35
Jeżeli jest to plac budowy na którym pracują te rożne takie urządzeinia stosowane w budownictwie to tego się nie zmieni. Jeżlei to plac na którym jest dużo konstrukcji stalowych np. targowisko to tak będzie. a jak zachowują się telefony w zasięgu roamingu krajowego- tej informacji zabrakło, dziwne że jeśli masz problem z zasięgiem play nie przełączysz się na inny roaming(mocno podejrzane)bo stwierdzenie ręczny wybór sieci wcale nie musi dla nas obserwujących oznaczać wyboru innego roamera krajowego... A poza tym czy to nie są numery przeniesione od innego operatora?Jeśli problemy nie było wczęsniej to czy coś zminiło się w okolicy ? I jeszcze ponownie w jakich sieciach testowałęś play. W sądzie nie ma szans i nie rób sobie kosztów bo: play świadczy usługi w zakresie istniejących możliwości technicznych a także nie odpowiada za obsługę ruchu w sieciach partnerów roamingu krajowego.

ultraniezadowolony
30-08-2013, 15:32
..

Play4You
30-08-2013, 15:37
Czy mogę prosić o numer Twojego zgłoszenia?

ujawniacz prawdy
30-08-2013, 15:50
Strasznie dużo emocji. Wymień sim zobacz co się stanie. W sądzie przegrasz bo mapa jest orientacyjna i nie jest integralna częścią umowy. Sąd może przyznać racje co do niższego poziomu usług, ale jednocześnie potwierdzi linie obrony play bazując na regulaminie będącym integralna częścią umowy. Na tym może zakończyć się ta sprawa. aby uzyskać zwrot będziesz musiał wnieść drugi pozew o odszkodowanie i dopiero tu ewentualnie ( zależy to od kokretnej decyzji sądu) uzyskasz zwrot lub nie opłat wniesionych w związku z karą. Pamiętaj też że za naruszanie wizerunku play może dochodzić swoich roszczeń dlatego ewentualne działania dopiero bezpiecznie można podjąć po prawomocnych wyrokach które będą korzystne dla Ciebie inaczej odradzam. Osobna kwestia to przypomnienie że kontroler sieci przydziela określoną technologie transmisji głosu HR FR AMR( play chyba je wszystkie obsługuje) w zależności od terminala , obciążenia sieci , odległości od nadajnika ... ale tp przecisz wiesz. Poza tym ad.3 do postu#8 ma znaczenie czy numer jest przeniesiony ( nieważne skąd) czy też nie... ale to też wiesz tylko udajesz że nie wiesz.

ultraniezadowolony
30-08-2013, 16:42
..

Play4You
30-08-2013, 16:56
Ponawiam swoją prośbę o numer zgłoszenia. W punkcie 7 paragrafu 9 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów jest informacja jakiego odszkodowania Klient może oczekiwać od Operatora w określonych przypadkach.

http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Regulamin-swiadczenia-Uslug-Telekomunikacyjnych-dla-abonentow_20052013.pdf

ultraniezadowolony
30-08-2013, 17:00
..

Play4You
30-08-2013, 17:07
Regulamin jest spójny. Wskazany przeze mnie punkt określa wysokość odszkodowania dla Klienta w konkretnych sytuacjach. Nawiązuje tym samym do punktu pierwszego wskazanego Regulaminu.

ultraniezadowolony
30-08-2013, 17:13
..

ultraniezadowolony
05-09-2013, 12:15
..

Play4You
05-09-2013, 12:45
Czy próbowałeś przełożyć kartę do innego aparatu i sprawdzić czy problem nadal występuje? Spróbuj też przełączyć się na nasz zasięg i wykonaj kilka połączeń, a jeżeli problem będzie nadal występował, to zrób ponownie zgłoszenie i podaj przykłady połączeń wykonanych w naszym zasięgu.

ultraniezadowolony
07-09-2013, 00:19
11 aparatów, 6 kart SIM, wybór ręczny, automatyczny, 2G, 3G. Zasięg PLAY, PLUS i ORANGE. Testowane wszystko. Przez ponad miesiąc czasu nie byłem w stanie skorzystać z telefonu ... Najlepszym przykładem jest zarejestrowana w centrum obsługi rozmowa, gdzie próbowałem wyjaśnić odpowiedź na reklamację, gdzie zasięg u mnie jest bardzo dobry - wg konsultantów. Wg wszystkich użytkowników PLAY w mojej okolicy - NIE !!!

Biuro obsługi podaje, iż nadajnik PLAY jest 1,5km ode mnie i zasięg jest bardzo dobry. W rzeczywistości zasięg czasami sie pojawia, a większość czasu go nie ma. Nawet jesli się pojawi (na zewnątrz bo w środku to abstrakcja) to nie ma możliwości nawiązać połączenia.

Play4You2
07-09-2013, 00:30
@ultraniezadowolony, spróbuj chociaż się przełączyć na nasz nadajnik Play i próbuj wykonać połączenie, może być nawet niezrealizowane i wtedy zrób proszę zgłoszenie na ten temat.

xaviero
17-09-2013, 11:30
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.

<