PDA

Zobacz pełną wersję : Play i Amplico - korekta faktury.



dziadek186
04-08-2013, 12:03
Witam.
W zgloszeniu numer 62175313 opisalem zaistniala sytuacje ( chora polityka play i amplico ), w odpowiedzi otrzymalem :
w nawiązaniu do zgłoszenia z 5 lipca 2013 roku przekazanego za pośrednictwem portalu Play24 informuję, że przeanalizowałem poruszoną kwestię. Sprawa dotyczy opłaty za ubezpieczenie Pewna Ochrona - Pakiet Platynowy.

Informuję, że przystąpienie do ubezpieczenia nastąpiło na podstawie rozmowy telefonicznej z 1 czerwca 2013 roku. Odbywa się ono standardowo podczas rozmowy telefonicznej i nie wymaga podpisu ze strony Ubezpieczonego.

Przypominam, że odstąpienie od ubezpieczenia Pewna Ochrona ubezpieczyciel MetLife Amplico przyjął w regulaminowym terminie 30 dni 18 czerwca 2013 roku.

Tym samym do faktur numer F/11020683/06/13 i F/11040229/07/13, obejmującej opłaty abonamentowe za okresy rozliczeniowe od 1 do 30 czerwca 2013 roku oraz od 1 do 31 lipca 2013 roku, zostaną wystawione faktury korygujące, zgodnie z informacjami uzyskanymi w firmie ubezpieczeniowej. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na wymienione korekty.

Ta odpowiedz otrzymalem 10.07.2013, dzis sprawdzam play24 i widze ze mam do zaplacenia pelna kwote abonamentu za sierpien, wiec gdzie sa faktury korygujace ? Tak dziala PLAY ? Nie mam zamiaru robic kolejnego zgloszenia bo to byloby idiotyzmem! Sprawa jest ewidentnie zalatwiona wiec dlaczego kwota abonamentu nie jest pomniejszona o kwote faktury korygujacej ? Ile mam czekac na skorygowanie kwoty abonamentu ? Takie rzeczy moga sie dziac tylko w tej sieci, juz brak mi slow jezeli chodzi o wasza obsluge klienta ...

pomocnadłoń
04-08-2013, 12:11
Witaj
Operator ma 90 dni na wystawienie faktury korygującej. Należy uzbroić się w cierpliwość.

Play4You
04-08-2013, 12:17
Faktycznie Operator ma 90 dni na wystawienia korekty do faktury. Może być ona jednak widoczna na kolejnej fakturze. Możesz napisać jaki masz cykl billingowy?

dziadek186
04-08-2013, 12:36
"Twój okres rozliczeniowy 1 dnia każdego miesiąca" jezeli o to chodzi...

Play4You
04-08-2013, 12:43
Tak. chodzi o to. Masz już wystawioną fakturę z a ostatni miesiąc? Jest ona widoczna?

dziadek186
04-08-2013, 12:51
Numeru faktury nie widze, widze tylko kwote do zaplaty.

Play4You
04-08-2013, 12:56
Masz włączoną fakturę elektroniczną?

dziadek186
04-08-2013, 12:59
Oczywiscie.

- - - Updated - - -

473

Widze takie cos.

Play4You
04-08-2013, 13:06
A w fakturę możesz wejść i zobaczyć szczegóły (np. ile zapłaciłeś za Abonament, ile za SMSy itd.)?

dziadek186
04-08-2013, 13:08
Nie moge poniewaz wasz system ciagle mysli nad ta faktura. Kwota jest znana, ale oczywiscie szczegoly faktury beda dostepne pewnie za kilka dni.

Play4You
04-08-2013, 13:10
Wówczas wejdź na szczegóły i zobacz, czy faktura nie zawiera zwrotu opłaty za Ubezpieczenie. Jeśli go nie będzie, to najprawdopodobniej zwrot będzie widoczny za miesiąc.

dziadek186
04-08-2013, 13:11
Zwrotu jest 40 zl, abonament wynosi 19 zl wiec juz teraz mam pewnosc ze zadnego zwrotu tam nie ma.

Play4You
04-08-2013, 13:12
W tej sytuacji zwrot może być widoczny w przyszłym miesiącu.

master9
04-08-2013, 14:59
Na Play 24, w fakturach, po prawej stronie obok faktury, która powinna być skorygowana powinna widnieć ikonka "trójkąta", gdy wejdziesz w ten znaczek powinna wyświetlić się faktura korygująca. Jeżeli jeszcze tego znaczku nie ma to znaczy, że faktura nie została skorygowana, musisz poczekać.

xaviero
17-09-2013, 11:14
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.

<