PDA

Zobacz pełną wersję : telefon 4 raz na gwarancje w przeciagu 6 miesiecy!?



Dawid Mazurek
16-07-2013, 15:37
Witam. Chcialbym poruszyc kwestie gwarancji telefonu.
Posiadam Zte Blade 3. Mam go pol roku. Ostatnimi czasy byl 3 razy na gwarancji. Chce oddac go po raz 4... Problem jest caly czas ten sam - telefon sie co chwila restartuje. Wymienili mi juz plyte glowna, aktualizowali oprogramowanie, a nawet ostatnio wymienili baterie...
Telefon jest na gwarancji zazwyczaj 3-4 tygodnie po czym wraca do mnie na tydzien, czasami dluzej i znow sie restartuje...
Chcialbym dostac nowy telefon z racji tego, ze nie mam zamiaru przez cala umowe korzystac z telefonu zastepczego starej generacji...
INstaluje programy, ktore sa dla mnie niesbedne, po czym gwarancja i restart... trace tylko swoj pakiet internetowy w telefonie.

Czy musze wystosowac jakies pismo i zostawic je razem z telefonem w salonie play?

Prosze o w miare szybka odpowiedz, poniewaz jestem uwiazany - z mojego telefonu nie da sie dzwonic...

Pozdrawiam serdecznie!

xaviero
16-07-2013, 15:42
Ja na Twoim miejscu wysłałbym telefon bezpośrednio do do autoryzowanego serwisu ZTE po wcześniejszym uzgodnieniu z opisem sytuacji:
Cyfrowe Centrum Serwisowe SA
ul. Puławska 40A
05-500 Piaseczno
Infolinia 22 726 38 10
www.ccsonline.pl

Play4You2
16-07-2013, 15:44
Zgłoś ten telefon jako niezgodność towaru z umową. Na dołączonym piśmie załącz informację, że cały czas naprawiana jest ta sama rzecz. Obecnie gwarancja żadnego z producentów nie obejmuje stricte wymiany telefonu niezależnie od ilości napraw. Dlatego taka moja sugestia.

- - - Updated - - -

Xaviero tak też można ;)

Dawid Mazurek
16-07-2013, 16:00
Gdzies na jakims forum przeczytalem, ze jak telefon byl na gwarancji (ustawowej) to nie powinno sie go oddawac na gwarancje (towar niezgodny z umowa). Czy popimo tego zastosowac takie pismo? Najsmieszniejsze jest to, ze gosciowka stala za mna w kolejce w play, tez miala ten sam telefon i zglaszala te sama usterke....

Play4You2
16-07-2013, 16:06
Niezgodnośc towaru możesz zgłaszać do 12 miesięcy od jego otrzymania, więc jak najbardziej możesz jeszcze skorzystać z tej opcji.

Dawid Mazurek
16-07-2013, 16:11
Ok. Dzieki za odpowiedzi. Dzisiaj wystosuje pismo i podejde do salonu play. Bede informowal o ewentualnym przebiegu procesu reklamacyjnego.

Pozdrawiam serdecznie!

Play4You2
16-07-2013, 18:08
Drobne doprecyzowanie - zgłosić niezgodność możesz do 24miesięcy, ale wykrytą do 12 miesięcy od daty zakupu. Daj znać jak otrzymasz odpowiedź.

Pozdrawiam.

Dawid Mazurek
30-07-2013, 15:29
Witam. Dzisiaj mija 14 dzien od zlozenia pisma do salonu play. Podpisalem mozliwosc odpowiedzi na e-mail, ale do tej pory odpowiedzi nie otrzymalem.

Play4You
30-07-2013, 15:35
Rozumiem, jeśli chcesz podaj numer zgłoszenia a je ponaglę.

Dawid Mazurek
30-07-2013, 15:48
Numer zgloszenia: UM02/D002879013/000526735
Z gory dzieki ;)

Play4You
30-07-2013, 15:53
@Dawid, to nie jest numer zgłoszenia. Właściwy numer znajdziesz na potwierdzeniu zarejestrowania zgłoszenia, które otrzymałeś w Salonie :)

Dawid Mazurek
30-07-2013, 16:05
Dostalem tylko cos takiego.
Plik zalaczony w poscie


Edit: zalacznik usuniety

Play4You
30-07-2013, 16:09
@Dawid, w takim razie postaram się przyśpieszyć, miejmy nadzieję, że niebawem sprawa zostanie rozwiązana.
Czy możesz usunąć już załącznik? Są tam dane konsultanta.

Dawid Mazurek
30-07-2013, 16:16
Dzieki za odpowiedz.

Pozdrawiam

cyceron
30-07-2013, 17:12
W przypadku kilku napraw gwarancyjnych w tak krótkim okresie czasu przysługuje Ci wymiana telefonu na nowy.

Dawid Mazurek
30-07-2013, 18:44
Tez mam taka nadzieje... zobaczymy co na to Panstwo z p4 ;)

xaviero
10-08-2013, 18:09
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.

Dawid Mazurek
13-08-2013, 11:09
Witam. Niestety ktoszamknal moj poprzedni temat… ale sprawa nie jest jeszcze zamknieta. Po 15 dniach od dostarczenia telefonu wraz z pismem na temat niezgodnosci towaru z umowa dostalem odpowiedz, ze sprzet mi naprawia. Bylo to 30tego lipca. (Telefon oddalem 16 lipca. W salonie play bylem lipca pierwszego. Odpowiedz? Czekaja na czesci…

To robi sie irytujace. Kiedy mam korzystac z mojego smartfona jesli jest ciagle na gwaranci? Dostanego spowrotem na tydzien i znow pojdzie na gwarancje? To sa jakies jawne jaja! I jeszcze zamykaja mi temat jakby sprawa byla juz zakonczonz a nie jest!

Prosze o jakies informacje, albo numer telefonu do wyzej postawionego pana z p4… bo u dolu drabiny nic zalatwic sie nie da!

xaviero
13-08-2013, 11:13
Notatka Moderatora Xaviero:


Watek otwarty na prośbę użytkownika @Dawid Mazurek

Dawid Mazurek
13-08-2013, 11:15
Fajnie, ze otworzyliscie moj tematna nowo, ale prosze o odpowiedz ;)

Play4You
13-08-2013, 11:18
Proszę o cierpliwość, niestety chwilowej niedostępności części nie jestem w stanie przyspieszyć. Masz numer zgłoszenia w tej sprawie? Podawałeś pewnie w załączniku, ale został usunięty. Nie załączaj go ponownie, potrzebuję tylko numer.

Dawid Mazurek
13-08-2013, 11:29
prosze

Play4You
13-08-2013, 11:32
Dzięki - przekażę prośbę o pilną realizację.

Dawid Mazurek
13-08-2013, 11:36
Juz raz sprawa byla ponaglana... Chyba pierwszego lub drugiego sierpnia. Nie przyniosło to zbyt dużych skutków. Proszę o informacje z kim mam się kontaktować w sprawie wymiany telefonu. I nie chodzi mi tutaj o zwyklego konsultanta.
Pozdrawiam

Play4You
13-08-2013, 11:44
Twoje zgłoszenie jest realizowane, a o status realizacji możesz zadzwonić do BOK.

Dawid Mazurek
13-08-2013, 11:48
Tak. Szkoda, że BOK wie jeszcze mniej ode mnie i pracują tam niekompetentni ludzie...
Status moge sobie sprawdzic w internecie ccsonline.

Wyrazy współczucia za Waszą pracę na tym forum. Naprawianie błędów tych u góry nie zawsze jest łatwe

Luniek
13-08-2013, 11:53
Dawid Mazurek, jeśli przyjęli Ci reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową i teraz czekasz długo na wymianę telefonu, albo naprawę to napisz pismo z żądaniem spełnienie ustawowych praw i wymianę na nowy/naprawę w przeciągu ... - tu wpisujesz ile im dajesz na to czasu. Napisz, że jeśli nie spełnią Twojego żadania w tym terminie sprawa trafi do sądu.
Moim skromnym zdaniem powinieneś żądać wymiany na nowy a nie naprawy bo jak widać naprawy nic nie dają.

Dawid Mazurek
13-08-2013, 11:57
w niezgodnosci towaru z umowa napisalem, ze chce nowy sprzet. Telefon postanowili naprawic... Gdzie mam wyslac to pismo? Ostatnio zostawilem je w salonie play z adresem P4, to odpowiedz na moje pismo dostalem rowniez z salonu play, tego gdzie skladalem pismo... Irytujaca sprawa...

Luniek
13-08-2013, 11:59
A zgadzałeś się na naprawę? Bo jeśli nie, to nie mają prawa tego zrobić.
Ja składałem pisma w najbliższym salonie Play, ponieważ pismo zostaje podpisane (kopia+oryginał).

Mi też proponowali naprawę nowego telefonu, ale się nie zgodziłem.

Play4You
13-08-2013, 12:05
Dawid, proszę o cierpliwość. Przekazałem prośbę o pilną realizację. Jak tylko otrzymam informację - napiszę tu.

Dawid Mazurek
13-08-2013, 12:07
W pismie zawarlem wymiane telefonu na nowy, ale po 14 dniach przyszla mi odpowiedz, ze usuną wady i przywrócą zgodnosc z umową... Masz takie pismo na stanie? Nie chce mi sie znowu wszystkiego pisac od poczatku...
dawid.mazurek90@gmail.com

Luniek
13-08-2013, 12:11
Na razie jestem w pracy więc nie zobaczę czy mam takie pismo.

Dobra, po 14 dniach napisali, że usuną wady i przywrócą zgodność z umową, a Ty się na to zgodziłeś czy nie?

Dawid Mazurek
13-08-2013, 12:14
nic im nie odpisałem. Bo w salonie Play powiedzieli mi, ze to serwis musi stwierdzic, ze telefonu nie da sie naprawic. Wtedy dostane nowy telefon.

Luniek
13-08-2013, 12:17
Bzdura. Jeśli jest tak jak piszesz, tzn żądałeś wymiany na nowy a oni odpisali Ci, że go naprawią a Ty na to nie odpowiedziałeś ani się nie ustosunkwoałeś to nie mają prawa Ci go naprawiać. To jest Twój telefon i nie wyraziłeś zgody na naprawę.

Dawid Mazurek
13-08-2013, 12:20
To co sugerujesz, żeby w takiej sytuacji zrobić?

Luniek
13-08-2013, 12:24
Najlepiej jakbyś zacytował tutaj odpowiedź na Twoją reklamację.

Dawid Mazurek
13-08-2013, 12:29
Po tym pismie bylem w salonie i sprzedawca mnie powiadomil, ze serwis czeka na czesci

Luniek
13-08-2013, 12:35
A swoje pismo reklamacyjne zamieścisz?

Dawid Mazurek
13-08-2013, 12:38
Prosze

Luniek
13-08-2013, 12:42
Ja na Twoim miejscu udałbym się jak najszybciej do rzecznika praw bo jak widać ludzie w Play nie potrafią czytać ze zrozumieniem.

Jeśli żądałeś wymiany na nowy to mogą zaproponować Ci naprawę - ale muszą uzasadnić dlaczego. Jeśli od razu napisali Ci, że go wymienią to działają wbrew Twojej woli i łamią prawo.

Dawid Mazurek
13-08-2013, 12:44
Dzieki za odpowiedz. Mam dzisiaj wolne to cos z tym sprobuje zrobic.
Dzieki wielkie jeszcze raz

Dawid Mazurek
13-08-2013, 13:42
Bylem przed chwila w play. Konsultantka powiedziala mi, ze telefon zostal wyslany z serwisu 11.08 i czekaja na dostarczenie przez UPS. Drugi raz wymieniali mi plyte glowna… konsultsntka powiedziala, ze dopiero jak telefon fizycznie bedzie w salonie, to bedzie mozna wyslac prosbe do play na temat wymiany telefonu. Smieszne!
Poza tym mozna sie dowiedziec przynajmniej, ze kurierzy oraz centrum serwisowe pracuja w niedziele, poniewaz 11.08 to niedziela.
Dziwne, bo kiedy ja wpisuje swoj imei na stronie ccsonline jest napisane, ze czekaja na czesci… Pytanie. Kto robi mnie w ch..?

Luniek
13-08-2013, 14:01
Czyli bezprawnie ingerowali w Twoj telefon.

Dawid Mazurek
13-08-2013, 14:10
Moze play4you sie tez wypowie na ten temat?

Play4You
13-08-2013, 14:27
Dawid, jeśli coś będzie nie tak po odbiorze telefonu, skontaktuj się z Obsługą Klienta zgodnie z inforamcją jaką otrzymałeś w Salonie.

Dawid Mazurek
21-08-2013, 16:34
Dzisiaj wchodzac na ccs online dostalem informacje, ze mam sie zglosic po nowy telefon do salonu. W salonie powiedziano mi, ze przede mna jeszcze dluga droga. Telefon musi do nich wrocic z ekspertyza, wysylaja go do siedziby, stamtad dopiero dzwonia do mnie proponujac mi telefon.
Serwis ponoc odeslal telefon 16.08. Do dzisiaj nie ma go jeszcze w salonie.
Moglby ktos ponaglic ten caly proces? Jestem bez swojego telefonu od 16 lipca (4 raz tak dlugo). Ponad miesiac jestem bez czegos za co place.
Z gory dziekuje za ponaglenie. Prosze jeszcze tematu nie zamykac, poniewaz nie jest jeszcze do konca wyjasniony.
Pozdrawiam

Play4You
21-08-2013, 16:53
Zrób zgłoszenie do Obsługi Klienta, podaj mi jego numer. Postaram się dowiedzieć co się dzieje z telefonem. Napisz dokładnie gdzie oddawałeś telefon.

xaviero
17-09-2013, 11:40
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.

<