PDA

Zobacz pełną wersję : Nowy abonent zablokowany w dniu podpisania umowy



MJP
20-06-2013, 14:32
Dnia 17.06.13 podpisałem z Państwem umowę na świadczenie usług w taryfie Nowa Formuła 4.0. Tego samego dnia po uruchomieniu się usługi wysłałem do moich najważniejszych kontaktów sms informujący o zmianie numeru telefonu. Pół godziny po tym zablokowali mi Państwo rozmowy wychodzące pod zarzutem generowania spamu. Zgłosiłem to natychmiast na infolinię. Poniżej przedstawiam historię kolejnych kontaktów:

1. 17.06 / zgłoszenie # 61205297 / telefonicznie
Pytam się dlaczego zostałem zablokowany i wyjaśniam okoliczności. Pan odpowiada, że w ciągu 24h sprawa zostanie załatwiona.

2. 17.06 / zgłoszenie # 61205642 / formularz WWW
W formularzu informuję, że nie spamowałem i proszę o jak najszybsze przywrócenie usługi

3. 18.06 / odpowiedź na zgłoszenie # 61205642
Pani M.N. odpowiada, że moje zgłoszenie/reklamacja nie zostaje uznane, ja zaś jestem uznany za spamera. Warunkiem odblokowania usługi jest wysłanie pisma z oświadczeniem o zaprzestaniu spamowania.

4. 18.06 / zgłoszenie #61224814 / formularz WWW
Odpowiadam na list Pani M.N. i oświadczam w nim, że nie będę wysyłał sms-ów o których była mowa w liście, czyli oświadczenie woli – tak jak Państwo sobie życzyli.

5. 18.06 / zgłoszenie # 61226052 / e-mail na ok@pomocplay.pl
Wysyłam zeskanowaną i odręcznie podpisaną kopię listu z oświadczeniem o zaprzestaniu wysyłania sms-ów. Dostaję zwrotkę potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia.

6. 19.06 / zgłoszenie #61309713 / telefonicznie
Opowiadam Pani z infolinii całą historię. Miła Pani sprawdza coś w systemie, przeprasza mnie za niedogodności, mówi nawet o rekompensacie i wysyła wewnętrzny „call” aby usługa została odblokowana.

7. 20.06 – Rozmowy wychodzące nadal są zablokowane.

8. Dostaję sms, że odpowiedzieli mi Państwo listownie...



Uważam, że przedstawiony powyżej przypadek nie spełnia jakichkolwiek standardów prawidłowej obsługi klienta. Podpisałem z Państwem umowę rezygnując z usług innego Operatora i na sam początek współpracy zostałem potraktowany jak złodziej, usługa została zablokowana a wszelkie moje prośby i wyjaśnienia, zignorowane. Usługa nie działa a ja nie wiem kiedy zostanie odblokowana…

Stosowanie tego typu praktyk jest niezgodnie z etyką biznesu i z pewnością nie generuje dobrego PR. Dla mnie osobiście zakrawa na lekką paranoję, biorąc pod uwagę ilość Państwa i mojego czasu zmarnowanego na bezskuteczne kontakty. Nie rozumiem dlaczego a priori jestem traktowany jako przestępca a nie jako abonent!? Nie rozumiem także dlaczego zamiast jak najszybciej wyjaśnić sprawę i zakończyć spór, pozostają Państwo bierni a informowanie, że mają Państwo 30 dni na rozpatrzenie mojej reklamacji i według regulaminu mogą Państwo zawiesić dostarczanie usług przypomina mi praktyki rodem z minionej epoki.

Play4You
20-06-2013, 14:47
MJP wykonałeś większą liczbę SMSów?

mati
20-06-2013, 14:53
Wal z pismem do UKE.

MJP
20-06-2013, 15:03
@Play4You

Tak, wybrałem najważniejsze kontakty. Wysłałem około 250 sms. Z mojego punktu widzenia było to 25 sms-ów z wieloma odbiorcami, po 10 na sms. Nadmienię, że w książce telefoniczniej mam około 2,5k kontaktów, wybrałem naprawdę tych najważniejszych. W treści sms-a poinformowałem o zmianie numeru i poprosiłem o zmianę w kontaktach. Teraz już wiem, że naruszyłem regulamin, który zabrania pisania dużej ilości sms o tej samej treści. Jednak nigdzie nie jest określone co to znaczy duża ilośc, 50, 100 czy 200? W rozmowie z konsultantem poinformowałem o moich intencjach i zapewniłem, że nie był to spam. W regulaminie stoi: "" informacji przeznaczonych bezpośrednio bądź pośrednio do promowania towarów, usług czy też wizerunku abonenta, lub służących osiągnięciu efektu handlowego." - poinformowałem konsultantów, że to był prywatny sms do prywatnych osób bez treści komercyjnych. Pomimo moich wyjaśnień uznano mnie za spamera i nie uwzględniono reklamacji. Poddałem się systemowi i napisałem oświadczenie, wiedząc że z systemem nie wygram. Mija czwarty dzień od aktywacji a telefon nadal nie działa :( Czy takie postępowanie jest jakąś formą kary???

Play4You
20-06-2013, 15:08
MJP nie jest formą kary, bo nie mamy powodu, żeby Ciebie karać. Możesz podać mi numer zgłoszenia?

MJP
20-06-2013, 15:15
@Play4You

Numery zgłoszeń są w pierwszym poście. Na stronie play24 trzy z nich nadal mają status w toku.

19.06 / zgłoszenie #61309713 / telefonicznie

Z mojego punktu widzenia może to być odbierane jako "kara". Pamiętaj, że płacę abonament za usługi "nielimitowane". Jednak brak limitu ma limit i na dodatek nie wiadomo jaki. Teraz by uniknąc kłopotów będę się zastanawiał czy np. wysłac komuś zaproszenie na urodziny bo może zostanę znów zablokowany... A zablokowanie na kilka dni (jak narazie) jest conajmniej uciążliwe.

Czy wiesz ile konkretnie sms jest traktowane przez system jako spam?

MJP
20-06-2013, 15:22
Dostałem potwierdzenie nowego zgłoszenia via sms. Podejrzewam, że jest to mój dzisiejszy list który zacytowałem w pierwszym wątku. Numer zgłoszenia: 61366437

Play4You
20-06-2013, 15:25
MJP nie jest to określona konkretna liczba. Po prostu system wykrywa dużą aktywność i wprowadzona zostaje blokada. Ponagliłem Twoje zgłoszenia.

MJP
20-06-2013, 15:28
"Ponagliłem Twoje zgłoszenia."

Dziękuję :)

Play4You
20-06-2013, 15:28
Bardzo proszę :)

marc84in
20-06-2013, 15:53
kozak 2.5k znajomych;) 250 najpotrzebniejszych osób... reszcie się nie przyznawaj że są mniej ważni;)

michasm
20-06-2013, 16:06
"Cześć. To jest mój nowy numer w Play. Stary jest nieaktualny." -> wyślij do wszystkich kontaktów -> ciesz się z blokady bezpośrednio po aktywacji :D
Jestem norstradamus :D

MJP
20-06-2013, 17:11
Jestem norstradamus :D

Tak, poczytałem ten wątek. Dzięki :)

MJP
21-06-2013, 10:24
@Play4You

Czy możesz mi w jakikolwiek sposób pomóc? Nie chcę generować kolejnych zgłoszeń, ponieważ widzę że i tak zostają bez odpowiedzi. Telefon jest zablokowany PIĄTY dzień i nie mam pomysłu co jeszcze mogę zrobić. Jestem kompletnie rozczarowany Obsługą Klienta w PLAY. Coś co można by załatwić w kilka godzin przeciągane jest już tydzień....

Ostatnie zgłoszenie zostało wysłane via e-mail i ma numer 61366437 a status "rozpatrywane".

Czy ktoś na forum ma jeszcze jakiś pomysł jak dotrzeć do tych ludzi i sprawić aby odblokowano mi usługe?

Play4You
21-06-2013, 10:38
MJP postarmy się pomóc, jak ustale coś więcej w Twojej sprawie dam znać.

MJP
21-06-2013, 10:48
OK, czekam :)

Play4You
21-06-2013, 11:48
MJP niedługo połączenia powinny być aktywne.

MJP
21-06-2013, 12:04
@Play4You

Ruszyło. Dziękuję za pomoc :)

Play4You
21-06-2013, 12:06
Nie ma sprawy ;) W związku z powyższym zamykam temat.

PL4
22-06-2013, 21:15
Mam dla Play prezent. Pana Tadeusza. Wyślę "im" SMS-em. :P

xaviero
15-07-2013, 10:44
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.

<