PDA

Zobacz pełną wersję : Tele Play



ziomson
30-04-2013, 09:41
Dzien dobry pisę do Państwa w sprawie otóż od 3 dni nie mogę się zalogować do usługi tele play. wyskakuje mi komunikat "Przepraszamy! Usługa TelePlay w tej chwili nie działa.Prosimy spróbować później". Czy Państwo posiadają jakieś problemy techniczne ze stroną ? Czekam na informacje. Podrawiam.

Play4You2
30-04-2013, 09:43
Witam, w tej chwili nie mamy zanotowanych zgłoszeń, dotyczących niedziałającej usługi Tele Play. Jeżeli możesz, to zrób prosze zgłoszenie np przez PLAY24, w sprawie tej aplikacji.

ziomson
01-05-2013, 14:36
zgłosiłem. cały czas próbuje się zalogować i tak od 4 dni...

Play4You
01-05-2013, 14:44
Posiadasz może numer tego zgłoszenia?

ziomson
01-05-2013, 23:01
nr. złogszenia : 59011025

Play4You2
01-05-2013, 23:05
ziomson, Twoje zgłoszenie ponagliłem i dodałem odpowiedni komentarz, mam nadzieję, że to przyspieszy rozwiązanie sprawy.

ziomson
02-05-2013, 21:26
mam nadzieje ze usterka zniknie. dzis 2.05 próbuje i komunikat "Przepraszamy! Usługa TelePlay w tej chwili nie działa.Prosimy spróbować później

xaviero
23-05-2013, 09:20
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.

<