PDA

Zobacz pełną wersję : Przeniesienie nr z orange(na karte) do play(abonamnet). Problem.



Pbl.
21-03-2013, 08:24
Witam :)

Dnia 19.03.2013 o godzinie 15.30 zawarłem umowe z siecia play dotyczaca przeniesienia nr z orange(byl wczesniej juz zarejestrowany). Pani poinformowała mnie, ze bedzie trwalo to 24 godziny. Po dokonaniu wszystkich formalnosci dostalem sms:
" PLAY dziekujemy za zlozenie wniosku o przeniesienie numeru. Twoje zlecenie zostalo juz przekazane. O decyzji twojego operatora poinformujemy Cie za pomoca SMS"
"Informujemy, ze rozpatrujemy zlozony w P4 wniosek o rozwiazanie umowy z przeniesieniem numeru ********** do sieci P4. O rozpatrzeniu, badz odrzuceniu wniosku powiadomi panstwa ooperator Biorca. "

W trakcie czekania, troche o tym poczytalem i inni klienci dostawali juz po 2-3 godzinach sms z informacja o dacie przeniesienia numeru, a wyznaczonego dnia(nastepnego) po 1-2 godzinach mieli dostep do sieci. Ja niestety nie doczekalem sie dnia 19.03 tego sms'a. Doszedl 20.03 o godzinie 9.51
"Informujemy, ze Twoj operator wyznaczył date oddania numeru na dzien 21.03.2013 w tym dniu numer zostanie aktywowany na karcie play"
Teza o przejsciu w 24 godziny i wiarygodnosci slowa sprzedawczyni PADA. Takie sytuacje sie zdarzaja, wiec stwierdzilem, ze poczekam.
O godzinie 00.01 dnia 21.03 telefon z karta orange przestal dzialac(brak zasiegu + informacja "Rejestracja karty SIM nie powiodla sie") pomyslalem, ze w koncu wszystko sie ruszylo, wsadzilem karte z play iiiiiiiiii NIC jest godzina 8.23 i do tej pory NIC SIE NIE ZMIENILO.
Moglby ktos mi pomoc w tej sprawie? Byłbym wdzieczny za informacje co teraz zrobic. Pomijajac fakt, ze place od wczoraj (dzien w ktorym mial juz dzialac moj nr) za abonament ktorego nie posiadam, a sprawdzanie na stronie statusu przenoszenia nr nic nie pomaga, gdyz wyskakuje blad.

e:
Dodam jeszcze, ze gdy dzwonie na swoj nr słysze, ze nie ma takiego nr.

xaviero
21-03-2013, 08:39
Operatorzy mają docelowo 24h na przeniesienie numeru (czyli procedura samego przeniesienia numeru), w Regulaminie jest szczegółowo opisane że PLAY ma do 10dni na aktywację.
Poczekaj, dzisiaj na pewno będzie to uruchomione ok godz 13 :)
Niestety nie wiem dlaczego tak jest ale spróbuj co jakiś czas zrestartować telefon, aby Karta SIM próbowała się zalogować ponownie.
Jeżeli będziesz próbować dzwonić na swój numer w pewnym momencie komunikat się zmieni że jesteś poza zasięgiem.

Pbl.
21-03-2013, 09:08
Wielkie dzieki :D Samo wskoczyło tuż po Twoim poście :D

xaviero
21-03-2013, 09:15
Problem rozwiązany. Watek zamykam ;)

<