PDA

Zobacz pełną wersję : Sony Xperia S brak kabla HDMI i SmartTagów !



bandit74
11-02-2013, 11:02
Witam własnie odebrałem od kuriera xperie s czarną i teraz moie pytanie bo czytałem na różnych forach ze jedni dostaja kabel HDMI i smart tagi a ja niemam ani tego ani tego o co chodzi czy robić zgłoszenie czy jak

jahu
11-02-2013, 11:34
Przenoszę do działu pomoc play.

Play4You
11-02-2013, 11:43
Wysłałem zapytanie jak otrzymam odpowiedź napiszę w wątku.

bandit74
11-02-2013, 11:48
Dzięki to czekam

Play4You
11-02-2013, 11:50
Nie, te elementy nie są dołączane do zestawu. W pudełku jest telefon, ładowarka, kabel do transmisji danych, zestaw słuchawkowy i instrukcja.

bandit74
11-02-2013, 11:58
Ok dzięki za wyjaśnienie można zamknąć pozdrawiam

Play4You
11-02-2013, 12:01
Bardzo proszę, również pozdrawiam.

yaatzek
11-02-2013, 13:52
A nie prawda :) Mój tato dostał tagi, co do kabla muszę zapytać. (biała)

Play4You
11-02-2013, 14:02
Sprawa dotyczyła Xperis S Black zamawianego na odległość.

zapytanie
11-02-2013, 14:20
Nie wiem jak sytuacja wygląda aktualnie. Jednak jeśli chodzi o HDMI i smarttagi to w części zestawów były kable,a w części nie.
Nikt nie potrafił mi wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje. Czy to PLAY zamawia bez by taniej kupić od producenta, czy może producent zmienia sam zawartość.
Jednak i w salonie i przez internet kilka miesięcy temu można było zamawiając Xperie S dostać ją z HDMI i czasem ze smartagami.
Ostatnio widziałem 2 aukcje na allegro Xperii S Z PLAY, "świeżo zamówionej", z kablem HDMI w zestawie.
Więc do tej pory widać można trafić i taki zestaw.
Ja już jakiś czas temu zacząłem wątek o wybrakowanym zestawie:
http://forumplay.pl/showthread.php/1828-Wybrakowany-zestaw-telefonu-XPERIA-S-przed%C5%82u%C5%BCenie-umowy
(który swoją drogą nie jest do tej pory zakończony za sprawą niesłownych konsultantów), w którym wypisałem co mi brakło w zestawie. Wtedy dodatkowo nie miałem jeszcze zestawu słuchawkowego dlatego musiałem odesłać telefon na następny dzień.
Przed wszelkimi innymi brakami (kabla i smart tagów) Play broni się wypisaną na stronie internetowej zawartością:
"W pudełku jest telefon, ładowarka, kabel do transmisji danych, zestaw słuchawkowy i instrukcja. "
To zawsze musisz znaleźć w zestawie. Inne rzeczy... no cóż... to już zależy od szczęścia:]

puszczyknj
11-02-2013, 22:25
Na początku chciałbym wspomnieć, że bardzo zawiodłem się na sieci Play, gdyby nie przedłużenie umowy wcześniej jednego z dwóch numerów jakie posiadam w w/w sieci to uwzględniając gorsze oferty konkurencji, zmieniłbym operatora.

Historia moja jest długa, tak że nie będę się rozwodził jedna sprawa jest już w toku a z tego względu, że trudno na nią odpowiedzieć to i pewno jeszcze to potrwa.

Wracając do tematu, po długich bolączkach w końcu udało mi się dostać Sony Xperia S czarny, dzisiaj przyszła przesyłka. No i po powolnym sprawdzeniu zawartości opakowania okazało się iż brakuje przewodu HDMI i Smart Tagów. Nie zwróciłbym na to uwagi, ale 3 - tygodnie temu kupiłem ten sam model telefonu tylko biały,na moje szczęście w salonie play, i w tym zestawie nic nie brakowało. Niestety nie mieli czarnych telefonów i musiałem polować w eshopie. Sprawa wygląda tak w salonie musi być kompletny zestaw bo centralny magazyn, który obsługuje salony nie wytłumaczyłby się z zwrotów wybrakowanych zestawów. No a sprawa eschopu wygląda inaczej, mało który klient będzie zwracał nie kompletną przesyłkę, skoro wiadomo, że ten proces nie jest taki prosty i długotrwały, jak już ktoś opisywał na tym forum. Sprawa jest prosta osoby pracujące w centralnym magazynie obsługującym eschop, wiedzą na co mogą sobie pozwolić, kto ich kontroluje a aukcje internetowe kwitną, wystarczy spojrzeć na allegro i zobaczyć ile jest ciekawych ofert na akcesoria do telefonów z miasta Warszawy.

Reasumując jeżeli jesteś potencjalnym klientem Playa, czytasz ten post to się zastanów czy warto nim być ...

Brak mi czasu i chęci aby interweniować dalej, odesłałbym telefon ale wiem, że nie ma go na stanie i nie wiadomo czy i kiedy będzie. Myślę, że może ktoś się z obliguje i przeprowadzi kontrolę swoich magazynów, bo w końcu klienci powiedzą dość.

Jeżeli to się przyda to numer obecnej sprawy to 55251634, a inne to można zobaczyć jak ktoś ma dostęp.

Play4You2
11-02-2013, 22:36
Witam,
dziękuje za numer zgłoszenia. Zajmiemy się na pewno Twoją sprawą i zwrócimy uwagę na poruszoną przez Ciebie kwestię.

bandit74
11-02-2013, 22:44
Witam własnie czytam posta i teraz niewiem tez dzisiaj odebrałem xperie s od kuriera i nie było kabla hdmi i smart tagów i nie wiem czy pisac zgłoszenie czy nie bo na stronie w akcesoriach xperi s niema kabla i smart tagów czy da cos to zgłoszenie troszke przegiecie jedni dostaja inni nie

Play4You2
11-02-2013, 22:47
Dla własnego spokoju zgłoś tą sprawę. Później podaj nam numer zgłoszenia.

bandit74
11-02-2013, 22:57
wysłane nr. 55262145

Play4You2
11-02-2013, 23:04
Dziękuje za numer zgłoszenia.

zapytanie
11-02-2013, 23:11
Przeczytaj mój post na dole strony:
http://forumplay.pl/showthread.php/3858-Sony-Xperia-s

PS... jeśli możesz popraw tytuł :]
"Wybrakowany telefon Sony Xperia S - czy to standart w sieci Play."

jahu
11-02-2013, 23:31
Połączyłem oba wątki gdyż są na ten sam temat.

puszczyknj
12-02-2013, 17:29
Witam,
czy ktoś w końcu potrafi wytłumaczyć dlaczego w zestawie bark jest smart tagów i kabla HDMI ??

Play4You
12-02-2013, 17:36
Jak pisaliśmy wcześniej w tym wątku, trzeba to zgłosić Obsłudze Klienta.

cinshot
12-02-2013, 22:35
witam>
właśnie spotkało mnie to samo co większości użytkowników sieci Play. a mianowicie właśnie dzisiaj przyszła do mnie paczka z telefonem sony xperia s, oczywiście w zestawie brak jest kabla hdmi oraz smart tagów. Najgorsze jest w tym to, że ktoś z play musi je wyciągać z opakowań bo na moim były widoczne ślady otwierania pudełka(folia zabezpieczająca była już przecięta) . Pytanie do konsultantów - można z tym coś zrobić? telefon brany przy opcji przedłużenia umowy w formie telefonicznej przez biuro obsługi klienta .

Play4You2
12-02-2013, 22:51
@cinshot można złożyć skargę/reklamację w firmie kurierskiej na kuriera który dostarczył Ci taką przesyłkę. Jeśli nie będą chcieli jej przyjąć wtedy tylko postępowanie sądowe.

Gorles
13-02-2013, 21:45
Witam, Chcialbym sie spytac, dlaczego jak dostalem Moja sony xperie s w salonie, to nie dostalem kabla hdmi ? wszedzie pisza ze kabel hdmi jest w zestawie. o co chodzi? co mam zrobic? dopiero po otwarciu pudelka przeczytalem ze tak jest.

Play4You
13-02-2013, 21:50
Kabel HDMI nie jest podstawowym elementem zestawów sprzedawanych w Play, więc mogłeś go nie otrzymać. Niektóre zestawy posiadały ten kabel - to leży w gestii producenta.

JanuszW
13-02-2013, 21:56
Sprawa najważniejsza, telefon jaki dostajecie kurierem ma być fabrycznie zapakowany, jeśli są widoczne ślady otwarcia nie odbierać przesyłki !!!

puszczyknj
14-02-2013, 17:55
Wczoraj rozmawiałem z konsultantem firmy SONY, przekazano mi, że kabel HDMI i SmartTagi ich występowanie zależy od zamawiającego czyli w naszym wypadku od sieci Play, a nie jak to pisze kolega wyżej, że od producenta. W odpowiedzi na moje zgłoszenie, odpisano mi że nie ma tego w zestawie to zadałem kolejne pytanie BOKu, żeby mi wyjaśnił dlaczego w telefonie zakupionym wcześniej w salonie, kabel i smartagi były. Zobaczymy co odpiszą.

Play4You
14-02-2013, 17:57
Czekamy na na informacje.

manatade
14-02-2013, 18:17
Jesli chodzi o mnie to bralem Xperie Ion w zestawie wg portali spolecznosciowych i aukcji allegro powinien byc kabel hdmi i smart tagi.
Ja tych rzeczy nie otrzymalem. Moze poprostu Play zamawia zestawy bez tych kabli i smart tagow?

Pozdrawiam

stahu
21-02-2013, 22:42
Witam serdecznie!
Mam identyczny problem - zakupiony Sony Xperia S Black nie posiadał kabla HDMI oraz Smart Tagów.
Bardzo proszę o pomoc. Numer zgłoszenia to 55788164
Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Play4You2
21-02-2013, 22:47
@stahu - zgłoszenie ponagliłem i dodałem odpowiedni komentarz. Teraz oczekuj proszę cierpliwie na rozwiązanie.

Michał Nalepa
19-03-2013, 16:27
Witam

W dniu dzisiejszym dotarł do mnie Sony Xperia S BLACK, i jak powyżej nie mam załączonych ani kabla ani smart tagów, na wszelki wypadek nagrałem filmik z unboxingu oraz napisałem zgłoszenie. Czy jest jakieś oficjalne stanowisko na temat tych braków ?

Mój numer zgłoszenia: 57080006

Przy okazji pozdrawiam administrację forum, bo widać odwala kawał dobrej roboty za pozostałe 3/4 pracowników :)

Play4You
19-03-2013, 16:32
Na stronie jest informacja o telefonie i zestawie jaki jest załączony: http://www.play.pl/telefony/sonyxs_black/#data-dane. To jest wysyłane w przesyłce. Zgłoszeniem się zajmiemy.

Michał Nalepa
19-03-2013, 16:38
Kurcze, trochę to bolesne jeśli, w opisie jest NFC a smart tagów brak... to tak jakby do samochodu dać radio a nie zamontować anteny, kabel HDMI też przydatna rzecz i jak czytam to większość go dostaje. Ciekawe skąd takie rozbieżności, telefon brałem w telesales.

Dzięki za szybką odpowiedź.

Play4You
19-03-2013, 16:49
Nie wszystkie przesyłk miały załączone smart tagi tak to byl taki dodatek ekstra powiedzmy nieobowiązakowy. Także teraz zostaje nam poczekac na rozwiazanie zgłoszenia

Michał Nalepa
19-03-2013, 21:24
Dostałem sms, że moje zgłoszenie zostało rozwiązane i mam się zalogować do play24, tymczasem po zalogowaniu się brak informacji o tym że w ogóle zgłoszenie było :( w między czasie został aktywowany abonament jeśli to jest przyczyną zniknięcia zgłoszenia to czy mogę jakoś dowiedzieć się o jego rozstrzygnięciu ?

EDIT:
No teraz to się trochę zirytowałem :/ dostałem sms z prośbą o ocene rozwiązania przez konsultanta...

Play4You
19-03-2013, 21:32
Jak najbardziej, możesz poprosić, żeby odpowiedź przesłano Ci np. mailem, bądź na adres korespondencyjny. Możesz też zadzwonić do Obsługi Klienta i poprosić o przekazanie rozwiązania.

Michał Nalepa
19-03-2013, 21:34
Dzięki za szybką odpowiedź, tak też zrobię. Swoją drogą widzę, że od czasu ostatniego abonamentu u Was wprowadziliście fajną usługę blokad premium, świetna sprawa :)

Play4You
19-03-2013, 21:36
To już temat na inny wątek. Pozdrawiam!

silork
20-03-2013, 14:20
Wczoraj dostałem eske i faktycznie nie było smart tagów kabla hdmi . Jest to przykre ponieważ u konkurencji są te wszystkie potrzebne rzeczy . niestety Play nie za bardzo dba o klientów szkoda

Play4You
20-03-2013, 14:29
Silork zawartość zestawu jest opisana w e-shopie, można się z nią zapoznać przed złożeniem zamówienia.

silork
20-03-2013, 14:37
ok ale jedna kartka a4 to chyba za mało aby można nazwać to instrukcją obsługi

Play4You
20-03-2013, 14:39
Nie sporządzamy instrukcji obsługi robi to producent sprzętu.

Dareczko30
20-03-2013, 14:56
Wyposażenie etui, instrukcja obsługi w języku polskim, kabel HDMI, kabel USB, karta gwarancyjna, ładowarka sieciowa, zestaw słuchawkowy

- - - Updated - - -

Zgłoście się do centrum Sony z całym zestawem i dowodem zakupu,to Ci zamówią brakujące rzeczy...

Michał Nalepa
20-03-2013, 15:10
Zadzwoniłem aby uzyskać treść rozpatrzonego wniosku, niestety według konsultantów ani kabel HDMI ani smart tagi nie wchodzą w skład zestawu. Obowiązuje opis ze strony.

W każdym razie dzięki za pomoc :)

Play4You
20-03-2013, 15:20
Nie ma sprawy.

LukaszKnight
29-03-2013, 21:17
Witam, wątek świeży to się dołączę. Mam ten sam problem co reszta, dostałem dziś nową Xperię S Black lecz bez kabla HDMI oraz Smart Tagów. Bardzo się zawiodłem gdy nie znalazłem tego w pudełku.. Czytając ten wątek rozumiem że nie wchodzi to w skład zestawu(a powinno) oraz próby doproszenia się o te akcesoria nie dadzą niczego. W takim razie czy jest możliwość dodatkowego zakupu tego? Jeżeli tak to gdzie i za ile? Liczę na rozsądne ceny, znając Sony i inne podobne duże firmy, to za krótki prosty kabelek lubią sobie życzyć jego dziesięciokrotną wartość.. Jednak jak co nadal liczę że dostanę go w ramach zakupu telefonu ;)

Play4You2
29-03-2013, 21:29
W Play tego nie zakupisz. Trzeba zaopatrzyć się w nie poza salonami.

xaviero
30-04-2013, 15:01
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.

<