PDA

Zobacz pełną wersję : Super FORMUŁA L Internet MAX Tylko SIM (12) dla Abonentów



gregi1
08-02-2013, 23:08
Chcieliśmy zmienić abonament(umowa na czas nieokreslony) na nową formule L i po rozmowie z konsultantem dostalismy maila ze zostalo przyjęte zamowienie na FORMUŁA L + Super FORMUŁA Internet MAX Tylko SIM (12) dla Abonentów.
Zgodnie z tym co zamawialiśmy miała to być Formula L + 500 mb internetu. A w regulaminie doszukalem się ze to co przyszło to jest 2 GB za 20 PLN. Czy to prawda, czy może zle patrzę w regulamin?
Jeśli to jest 2 GB to w jaki sposób mogę anulować przyjęte zlecenie, bo nie jest ono zgodne z tym co zamawialiśmy?

Play4You2
08-02-2013, 23:24
Sprawdzam...

Play4You2
08-02-2013, 23:35
Gregi1, daj mi jeszcze chwilę, muszę coś sprawdzić i postaram się wszytsko wyjaśnić :)

gregi1
08-02-2013, 23:48
Play4you2, ok. Czekam cierpliwie na info. Jesli bylo by tak ze konsultant sie pomylil to prosze daj znac co mozna zrobic w tej sytuacji bo 2gb to za duzo !

Play4You2
08-02-2013, 23:53
Dobrze, jesteśmy w kontakcie ;)

jahu
09-02-2013, 01:29
Play4you2, ok. Czekam cierpliwie na info. Jesli bylo by tak ze konsultant sie pomylil to prosze daj znac co mozna zrobic w tej sytuacji bo 2gb to za duzo !

W Formule L Internet MAX jest 2 GB internetu !

Play4You2
09-02-2013, 04:02
Tak, jak mówi Jahu w ofercie MAX jest 2 GB internetu. Z jakiego maila otrzymałeś informację o ofercie, jaka zostanie wprowadzona?

gregi1
09-02-2013, 09:41
telesales@playsklep.pl

Play4you2 czy podac Ci nr zamowienia? Nie mam imienia i nazwiska konsultanta, mam godzine rozmowy z konsultantem.
Czy mam wysylac zgloszenie na BOK, aby nie aktywowac tej taryfy lub ja zmienili na zamawiana przeze mnie?

Play4You2
09-02-2013, 09:48
Możesz zadzwonić na BOK i poprosić o anulowanie.

jahu
09-02-2013, 09:59
@gragi1 taryfa już została u Ciebie aktywowana ? To była nowa oferta czy aneks ?

gregi1
09-02-2013, 10:09
@gragi1 taryfa już została u Ciebie aktywowana ? To była nowa oferta czy aneks ?

To byl numer z abo ALL Inclusieve tylko sim (wiec na czas nieokreslony) i zmienialismy na Formule L. Wiec to aneks.
Dostalismy wczoraj maila ze zlecenie jest przyjete i czeka na weryfikacje. Jakby to byla nowa oferta to bysmy nie podpisali umowy, ale jako ze to aneks wiec nie bedzie co podpisywac :(

Play4for2 wyslalem Ci na priv prosbe.


Zgloszona sprawa w BOK - podobno rozmowa ma byc odsluchana i zaproponowane warunki przedstawione przez telefon.


----

Przed chwilą przyszła wiadomość, że aneks został aktywowany (uslugi aktywne w ciagu 24h). Jestem bardzo ciekawy... czy obsluga w Play (bo do tej pory mialem jak najlepsze zdanie o tej sieci i wszystkim ja polecalem) cos z tym zrobi, czy tak jak ostatnio na odpowiedz na zgloszenie bedzie trzeba czekac tydzien ?:(

gregi1
10-02-2013, 09:03
Sorki za post pod postem. Ale tak sie zastanawiam, troche z obawa czy tak jak inny uzytkownik tego forum nie dostane standardowej wiadomosci z szablonu ze odsluch jest niemozliwy. Bo nie moga ustslic tej rozmowy i jej znalezc.
1. To w takiej sytuacji mozna by przyjac, ze taka umowa w ogole nie istnieje i uslugi zostaky wprowadzone bez mojej zgody?

2. Czy w przypadku gdyby play nie chcial robic odsluchu moge zadac udostepnienia takiej rozmowy, wkoncu to jest zawarta umowa(aneks).

3. Skoro, nawet jesli to byl aneks i byl zawierany przez telefon to rozumiem ze tak gak z kazda usluga zawierana przez telefon mam prawo od nue odstapic w ciagu 10 dni? Czy wystarczy zgloszenie przez Play24 czy odobiscie pismo w salonie?

Play4You2
10-02-2013, 09:08
komentarz dodany :)

gregi1
10-02-2013, 10:09
komentarz dodany :)

Może jestem jeszcze zaspany, ale nie za bardzo zrozumialem :)

To nie mial byc komentarz, a raczej pytania- czy to jest zgodne z regulaminami i prawem polskim i czego mogę żadać od sieci. Bo nie może być tak że są uruchamiane usługi które nie są zamówione, błędy zdarzają się wszystkim, ale tego typu sprawy powinny być rozwiązywane priorytetowo. A w tej chwili widzę, że wyjaśnienie tej sprawy nie jest priorytetowe (ok, rozumiem duża liczba zgłoszen itd), ale to dlaczego znalazł się czas na zweryfikowanie zgłoszenia konsultanta, aktywacji i uruchomienia usług.

Play4You
10-02-2013, 10:25
Odsłuch rozmowy jeśli podałeś wszystkie niezbędne informacje na pewno się znajdzie. Jeśli rozmowa z konsultantem była po 19.01 to możesz żądać udostępnienia jej nagrania. Tak masz 10 dni na zwrot, jeśli był to Aneks z telefonem to musisz odesłać cały zestaw sprzedażowy wraz z dokumentami na adres Mineralna 15A, 02-274 Warszawa, jeśli bez telefonu wystarczy pismo.

jahu
01-03-2013, 15:04
Z uwagi na brak aktywności wątek zamykam.
Gdyby ktoś chciał coś dodać proszę pisać na PW wtedy wątek otworzę.

<