PDA

Zobacz pełną wersję : Blokada połączeń wychodzących, nie zapłacone faktury.



spec21
19-12-2012, 09:26
Witam mam zablokowane połączenia wychodzące ponieważ mam nie opłacone 2 faktury jedna która miała termin płatności do 19 listopada oraz druga z terminem płatności do 17 grudnia a dziś w nocy 19 grudnia wychodzące zostały zablokowane. I tu moje pytanie czy jeśli opłacę dziś ta listopadową fakturę to czy usługi zostaną odblokowane? Ta druga zapłacił bym sobie dopiero w następnym tygodniu.
I jeszcze pytanie jeśli to co pisałem wcześniej się zgadza i mogę tak zrobić to jak mam to zrobić by jak najszybciej odblokowano mi usługi.

Czy ktoś z obsługi play jest na tym forum czy wszyscy jeszcze śpią?

xaviero
19-12-2012, 09:31
Jeżeli dzisiaj opłacisz zaległą FVAT za listopad i prześlesz potwierdzenie przelewu na ok@pomocplay.pl (wraz ze wszystkimi danymi weryfikacyjnymi) bardzo możliwe że nastąpi zdjęcie blokady połączeń wychodzących.

Play4You
19-12-2012, 09:40
spec jak dokonasz opłaty tej pierwszej zaległeś to zadzwoń na Obsługę Klienta i poproś o odblokowanie, pamiętaj, że naliczane są odsetki za nieterminowe wpłaty.

spec21
19-12-2012, 09:40
Znaczy się skan potwierdzenia zapłaty tak? Jakie dane weryfikację masz na myśli?

A co jeśli ja mam e-fakturę jak ja opłacić mogę normalnie przez Inteligo?
A i jeszcze jedno bo dziś powinny pojawić się pieniądze na moim koncie ale możliwe że nie załapię się na sesję księgową elixir i pieniądze dotrą do mnie jutro z rana czy jeśli wtedy zrobię przelew i wyślę odpowiednie dokumenty to będzie ok?

I ile czasu zajmuje zdjęcie blokady po wysłaniu danych na tego maila? Bo w Orange po maks godzinie jest odblokowane.

Jak mam zadzwonić jak madrale zablokowali mi wychodzące i nawet na obsługe nie mogę zadzwonić.
Pierwszy raz się z tym spotykam inne sieci tak nie robią i na obsługę można zawsze zadzwonić.

xaviero
19-12-2012, 09:44
Najważnieszsze to przesłanie potwierdzenia przelewu (może być to potwierdzenie przelewu - wykonane w formie załącznika PDF - wiele banków oferuje możliwość zapisania do PDF - ten załącznik podczepiasz pod email, dane weryfikacyjne to imię i nazwisko właściciela numeru, numer telefonu i kod abonencki)
Po otrzymaniu maila przez P4 - (otrzymaniu potwierdzenia wpłaty) - telefon zostanie odblokowany.

Play4You
19-12-2012, 09:44
jeśli nie masz innego numeru, to zrób zgłoszenie poprzez Play24.

spec21
19-12-2012, 09:48
Znaczy się mam tam napisać/zgłosić że dokonałem płatności i odblokują dobrze rozumiem?

Play4You
19-12-2012, 09:49
Tak, napisz że dokonałeś płatności i prosisz o zdjęcie blokady, możesz mi podesłać numer to przekażę do realziacji sprawę.

spec21
19-12-2012, 10:04
Ok wysłałem PW

Play4You
19-12-2012, 10:05
ok

spec21
19-12-2012, 12:12
Zrobiłem zgłoszenie na stronie ale żadnej reakcji a na play 24 nie mogę teraz coś wejść nawet bo wyświetla błąd strony.

Play4You
19-12-2012, 12:47
Podaj numer zgłoszenia, ponaglę jego rozpatrywanie.

spec21
19-12-2012, 12:53
już podawałem komuś pod tym nickiem ale podam jeszcze raz 52746983 i teraz tylko czekać aż odblokują?

czy to przeszkadza jeśli mój brat opłacił mi rachunek na poczcie jakąś godzinę temu?

Play4You
19-12-2012, 13:17
Nie przeszkadza kto go opłacił, ale jeżeli chcesz żeby szybciej telefon odblokowano, to prześlij na ok@pomocplay.pl potwierdzenie dokonania wpłaty.

spec21
19-12-2012, 14:17
Jak się domyślam to bez przesłania dowodu wpłaty nie odblokują do czasu aż zaksięgują pieniądze na koncie tak? Jeśli tak to fajnie poczekam do jutra bo dopiero wtedy brat wróci z rachunkiem. Zaczynam nie lubić tej firmy w Orange dwa miesiące miałem nie zapłacone i nic nie blokowali tylko ze drożej było.

Play4You
19-12-2012, 14:26
Dokładnie tak, po zaksięgowaniu usługa będzie odblokowana. No cóż, jeżeli nie opłaca się rachunków, trzeba się liczyć z tym, że usługa zostanie zablokowana i zostaną naliczone odsetki. Brat może przesłać to potwierdzenie z dowolnego miejsca, jeżeli ma taką możliwość. Nie musisz Ty tego robić osobiście.

spec21
19-12-2012, 14:40
Zazwyczaj na czas ale od czasu do czasu zdarzają się takie sytuacje. A brat nie ma możliwości tego przesłać a czy mogę jutro w salonie to zgłosić aby oni to przestali to potwierdzenie bo będę jutro w okolicy salonu play.

Tylko w takim razie mam pytanie po co wysyłać zgłoszenie na play24 skoro i tak odblokują jak zaksięgują kasę na koncie? I po co wysyłać potwierdzenie zapłaty skoro i tak odblokują jak zaksięgują kasę na koncie?
Gdzie tu sens i logika? Ja aby czas trace i tyle.

Play4You
19-12-2012, 14:45
Jeżeli masz potwierdzenie zapłaty, to nie ma znaczenia kto je wyśle. Po prostu musi być pieczątka z poczty potwierdzająca, że pieniądze wpłacono. Możesz przesłać potwierdzenie przez Salon.

spec21
19-12-2012, 14:47
W powyższym poście pytam jaki sens tego przesyłania potwierdzenia skoro i tak odblokują jak zaksięgują kasę na koncie?

Play4You
19-12-2012, 14:50
Płatność dokonana na poczcie może zostać zaksięgowana w ciągu tygodnia (częste przypadki). W momencie kiedy prześlesz do Obsługi Klienta potwierdzenie wpłaty, usługa zostanie odblokowana na jego podstawie i nie będziesz musiał czekać do momentu zaksięgowania. Dlatego po wpłacie przez Pocztę Polską sugerujemy klientom wysyłanie potwierdzeń wpłaty na potwierdzeniewplaty@pomocplay.pl, żeby mogli korzystać z usługi.

xaviero
19-12-2012, 14:54
Jak prześlesz skan - odblokują po ok 1 godzinie od otrzymania dokumentu, a jak nie wyślesz system odblokuje w momencie zaksięgowania płatności (do 2 dni roboczych od wpłynięcia pieniędzy na konto P4)

spec21
19-12-2012, 15:31
Wreszcie odpowiedź jak należy. Więc jutro zajdę do salonu play niech mi prześlą to i za około godzinę jak będę załatwiał inne sprawy odblokują mi konto tak?

Play4You
19-12-2012, 15:43
Jeżeli zaniesiesz dowód wpłaty do przesłania - tak.

xaviero
19-12-2012, 15:45
Tak, po otrzymaniu skanu przez P4(nie mylić z godziną wysłania ;)) otrzymasz wiadomość SMS o podobnej treści: Dziękujemy za dokonanie płatności, zgodnie z przesłanym potwierdzeniem blokada zostanie zdjęta w ciągu godziny od otrzymania tego SMSa"

Play4You
19-12-2012, 15:55
Bardzo dokładny opis, dziękujemy xaviero

spec21
19-12-2012, 17:16
Chciałem zapytać jeszcze na przyszłość czy jeśli płacę za pomocą Inteligo i tam mogę zrobić wydruk to czy ten wydruk jest wtedy ważny bo na nim niema pieczątki tylko informacja że to dokument elektroniczny i nie potrzebuje podpisu. Mi wydaje się że wtedy taki się nie nadaje bo chyba każdy może edytować taki dokument i odpowiednie dane aby postawić. ?

Play4You
19-12-2012, 17:22
Nie można edytować tego dokumentu. Taki dokument jest akceptowanym potwierdzeniem przelewu.

szakul
19-12-2012, 18:12
Witam sprawa podobna, wiec żeby nie robić syfu podpinam się.
Dzisiaj został mi zablokowany telefon na połączenia wychodzące, zwykła normalność jak sie nie opłaciło 2 faktur, nie ma co się dziwić ale skoro 17 grudnia wieczorem rozmawiałem z biurem obsługi i pytałem się czy jak zapłace 21 grudnia jedną fakture to będzie ok i unikne blokady, konsultant zapewnił mnie że tak i blokady można spodziewać się około 22/23 grudnia jakbym nie zapłacił w deklarowanym terminie jednej faktury. Gdybym został tego 17 grudnia poinformowany że blokada będzie w nocy 18 grudnia to bym sobie środki porzyczył i zapłacił tą jedną fakturke i nie było by problemu. A teraz telefon zablokowany jest nie mam środków żeby zapłacić 2 faktur, bo podobno jak jest blokada to już wszystkie zaległe faktury trzeba zapłacić żeby zdjeli ? A w tym okresie świątecznym to cięzko bedzie mi zapłacić 2 faktury tym bardziej że z jedną zaszalałem i jest dosyć wysoka. Wysłałem na play24 wiadomość że skargą że zostałem poinformowany w błedny sposób i proszę o odblokowanie a jedną fakture zapłace 21 grudnia ale narazie brak odzewu tylko podobno specjaliści tym się zajmują, jak długo? nie ukrywam że możliwość połączen wychodzących jest mi bardzo potrzebna, może ktoś ponaglić tą sprawe ?

Play4You
19-12-2012, 18:20
Podaj jej numer.

szakul
19-12-2012, 18:24
wysłałem w prywatnej wiadomości, czy da się coś z tym zrobić ?

Play4You
19-12-2012, 18:26
Ok, już patrzę.

spec21
19-12-2012, 20:14
Dzisiaj został mi zablokowany telefon na połączenia wychodzące, zwykła normalność jak sie nie opłaciło 2 faktur, nie ma co się dziwić ale skoro 17 grudnia wieczorem rozmawiałem z biurem obsługi i pytałem się czy jak zapłace 21 grudnia jedną fakture to będzie ok i unikne blokady, konsultant zapewnił mnie że tak i blokady można spodziewać się około 22/23 grudnia jakbym nie zapłacił w deklarowanym terminie jednej faktury. Gdybym został tego 17 grudnia poinformowany że blokada będzie w nocy 18 grudnia to bym sobie środki porzyczył i zapłacił tą jedną fakturke i nie było by problemu. A teraz telefon zablokowany jest nie mam środków żeby zapłacić 2 faktur, bo podobno jak jest blokada to już wszystkie zaległe faktury trzeba zapłacić żeby zdjeli ?

A to ciekawe bo ja też zgłaszałem 7 dni temu na infolinii jak mi przyszedł SMS bym zapłacił w ciągu 5 dni i konsultant powiedział mi ze wprowadził stosowną i formacje do systemu i jak zapłacę tak jak miałem w planie 20 czyli jutro to nie będzie blokady a jednak jest więc ja też zostałem oszukany to hamstwo jest choć wcześniej nie zwróciłem na to uwagi bo myślałem że to pojedyńczy przypadek a jak widać nie jestem sam.

A najważniejsze pytanie jest takie czy jak mam dwie nie zapłacone a ta druga miała termin płatności 17 grudnia to czy do odblokowania na pewno wystarczy zapłata tej pierwszej nie opłacone? Bo to będzie denerwujące jak się okaże że muszę płacić obie zwłaszcza że chciałem opłacić druga w następnym tygodniu.

Play4You2
19-12-2012, 20:27
@spec21 - blokada połączeń jest zakładana automatycznie przy dwóch nieuregulowanych fakturach. Jeśli termin płatności drugiej faktury przypadał 17 grudnia, to jeśli środki z wcześniejszej zaległej faktury tegoż 17 grudnia byłyby już zaksięgowane na koncie = faktura ze statusem "opłacona", to widmo blokady odeszłoby na dalszy plan. Jednak jeśli blokada już weszła na konto, to warunkowo mozna zdjąć ją na 7 dni, pod warunkiem deklaracji spłaty całości zadłużenia.

Jeśli po upłynięciu tego terminu nie będzie spłacona całość, blokada zostanie nałożona na powrót i nie będzie już można jej ściągnąć do momenty spłaty całości zaległych opłat.

spec21
19-12-2012, 20:38
A to ciekawe bo dopiero co dzwonił do mnie ktoś z obsługi play i powiedział że jak jutro im potwierdzenie prześle to mi odblokują a co do tej drugiej faktury to nic o 7 dniach nie wspominał a pytałem powiedział że jak w ciągu najbliższych 2 tygodni zapłacę to będzie ok a jak nie dam rady to przedtem dostanę SMS i 5 dni na spłatę a jak po tych 5 dniach nie zapłacę to będą jeszcze dzwonić i dopiero wtedy ponowna blokada.

Więc Kto w końcu ma rację?

Play4You2
19-12-2012, 20:45
@spec21 jeśli już masz blokadę, to na podstawie potwierdzenia wpłaty, jeśli jest ono za część zaległości np. za 1 fakturę przy dwóch nieopłaconych, nie nastapi odblokowanie.

AlanLKP
19-12-2012, 20:48
A nie prościej jest zapłacić wszystkie swoje zobowiązania? Kombinujesz co będzie gdyby...zapłać rachunki i po sprawie.

chipo
19-12-2012, 21:03
tak czytam ten temat i widzę, że udzielający tu wyjaśnień piszą farmazony. sprawy mają się tak. jesli termin wymagalności drugiej faktury upłynął np 17 XII i założona została blokada połączeń wychodzących, należy opłacić obie wymagalne faktury , przecież dzisiaj jest już 19 XII... to po pierwsze. po drugie przelew złożony za pośrednictwem poczty polskiej znajduje się na koncie bankowy, odbiorcy maksymalnie po 3 dniach roboczych, pod tem względem poczta jest szybsza od nie jednego banku spółdzielczego, po trzecie wysyłanie potwierdzeń wpłaty do bok ma tylko sens wtedy, gdy upłynęły te trzy , cztery dni robocze od dokonania przelewu, a połączenia nie zostały odblokowane. . .... i po ostatnie tym razem do tych którzy noe płacą w terminie faktur, należy brać sobie do serca smsy z groźbą blokady od operatora, to w końcu tylko jego spolegliwość sprawia, że blokady nie są zakładane zaraz po upływie terminu podanego w sms i tego się trzymajcie, nie przekraczajcie tych terminów i będzie wszystko grało :-)

Play4You2
19-12-2012, 21:21
@chipo zgadzam się z tym co napisałeś, jest to zgodne ze stanem faktycznym, opisanym przeze mnie wyżej, aczkolwiek co do fragmentu
"po trzecie wysyłanie potwierdzeń wpłaty do bok ma tylko sens wtedy, gdy upłynęły te trzy , cztery dni robocze od dokonania przelewu, a połączenia nie zostały odblokowane"
mam zastrzeżenie. Mianowicie jeśli potwierdzenie zostanie wysłane w dzień roboczy, to zaraz po potwierdzeniu jego wiarygodności jest wysyłane zawiadomienie do klienta, że usługa zostanie odblokowana w ciągu 1h. Zatem niejednokrotnie opłaca przesłać się je zaraz po zleceniu wpłaty, jeśli wiemy, że środki zaksięgują się w ciągu 2 dni roboczych, a na przykład po drodze jest weekend.

AlanLKP
19-12-2012, 21:29
Play4You2 a ja będę brutalny,zamiast zajmować się wyjaśnieniami tym którzy nie spłacają swoich zobowiązań i jeszcze mają pretensje. Pomóż tym którzy płacą i chcą płacić a Play leci w balona...mój temat to wyzwanie,rzucam rękawice :)

jahu
19-12-2012, 21:42
@AlanLKP staramy się pomagać wszystkich w miarę naszych możliwości :)

AlanLKP
19-12-2012, 21:46
Jahu, można a nawet trzeba pomagać tym którzy mają problemy przez niewiedzę,przypadki losowe,głupawych pracowników BOK.Tu masz dywagację z gościem który nie płaci faktur i kmini co będzie jak jedną zapłaci a drugiej nie itp itd... rachunki trzeba opłacać panowie...nie ma że boli.

Play4You2
19-12-2012, 21:53
@AlanLKP po prostu wyjaśniam kwestię faktur. A nuż przeczyta ten wątek ktoś, kogo sytuacja losowa rzuci w wir nieopłaconych rachunków.

AlanLKP
19-12-2012, 21:55
No może i tak będzie. Niemniej zawszę patrzę na niezapłacone faktury z punktu widzenia usługodawcy.

chipo
19-12-2012, 23:51
Jahu, można a nawet trzeba pomagać tym którzy mają problemy przez niewiedzę,przypadki losowe,głupawych pracowników BOK.Tu masz dywagację z gościem który nie płaci faktur i kmini co będzie jak jedną zapłaci a drugiej nie itp itd... rachunki trzeba opłacać panowie...nie ma że boli.

sam sobie w dwóch zdaniach przeczysz. pytający nie spowiadali się tutaj z jakich przyczyn nie zapłacili w terminie, więc nie wiesz jak tam jest naprawdę, a zaraz potem krytykujesz za udzieloną im pomoc, bo kręcą, choć tego też nie wiesz. wiec tak rada na przyszłość odemnie zanim coś napiszesz pomyśl dwa razy, chyba, że tak już masz, że wszystko i wszędzie musisz skomentować. nie ważne czy z sensem czy bez...

AlanLKP
19-12-2012, 23:56
W niczym nie przeczę,faktur nie nie płaci się przez niewiedzę.Dostają ostrzeżenia od operatora.Poza tym jeśli zalegam z jedną to nie kombinuję jak zalegać z drugą. Abo to nie rata na hipotekę żeby nie dało się go zapłacić. Nie płacenie w terminie to ciekawy "termin",ile to jest nie w terminie? Tydzień?Może dwa?Albo dziesięć?

chipo
20-12-2012, 00:04
sam napisałeś, że pomoc w przypadkach losowych jest ok, a w pozostałych nie, bo kombinują.

tu nikogo nie obchodzi jakie były powody braku zapłaty, a i kwestie moralne nie są przedmiotem tego wątku.

moim zdaniem wątek do zamknięcia. panowie dostali wyczerpujące odpowiedzi na swoje pytania.

jahu
20-12-2012, 00:18
@AlanLKP i @chipo proszę was o nie robienie Off Topica wszystkim równo pomagamy na ile możemy niektórych rzeczy nie da się naprawdę przeskoczyć tak jak u Ciebie @AlanLKP nie wiadomo dokładnie czemu Ci ciągle anulują zamówienia chcielibyśmy Ci pomóc ale to może zrobić tylko Play4You za pomocą zgłoszeń które robisz i chęci ze strony BOK. @chipo masz rację, że są różne wypadki losowe dlatego też wszystkich bierzemy równą miarą :)

szakul
20-12-2012, 10:03
Rozumie że jak ktoś świadomie nie zapłacił 2 faktur to żeby zdjeli mu blokade to musi zapłacić obydwie ale jak specjliści odsłuchają i usłyszą że zostałem błędnie poinformowany to chyba nie będzie trzeba płacić 2 tylko jedną listopadową bo 2 nie dam rady zapłacić a na święta telefon jest potrzebny, bo jak bym został poprawnie poinformowany to bym zapłacił tą jedną i wszystko było by ok. ?

Play4You
20-12-2012, 10:09
To powinno zostać rozwiązane w tym samym zgłoszeniu co odsłuch, jeśli nagranie wykaże, że faktycznie do opłacenia zostaje jedna faktura, to tak powinno to wyglądać.

szakul
20-12-2012, 11:11
czy naprawde tak długo trzeba czekać aż specjaliści play odsłuchają tą rozmowe? a zadzwonić na obsługe tez nie moge żeby cokolwiek się dowiedzieć (przynajmniej obsługe klienta powinni zostawić, a tak to nawet nie można zadzwonić i się zorientować co jest grane) :/

Play4You
20-12-2012, 11:17
Wyślij numer zgłoszenia.

spec21
20-12-2012, 11:23
Zapłaciłem jedna fakturę wysłałem dziś potwierdzenie i kilkanaście minut później dostałem SMS że odblokują a za kilka następnych minut było już odblokowane.

Play4You
20-12-2012, 11:31
Super :) mogę zamykać wątek?

szakul
20-12-2012, 11:49
nr 52743699, jednak widze że żeby odblokowac nie trzeba płacić 2 faktur tylko wystarczy jedna? , bo już się pogubiłem

jahu
20-12-2012, 11:50
@szakul wystarczy zapłacić tę wcześniejszą :)

szakul
20-12-2012, 11:59
mam taką nadziej ze dobrze prawisz jahu, to jutro zapłace tą listopadową jak już będe miał środki bo nie chce mi się już głowy kłopotać pożyczaniem tych pieniędzy a grudniową na początku stycznia , tylko niestety do jutra pewnie telefon zablokowany bo (specjaliści dalej odsłu****ą rozmowe i nie mogą odsłuchać chyba jej, może jakieś strzały chcą tam usłyszeć :D nie wiem? ile to jeszcze potrwa? :/ zostałem zle poinformowany i fajnie byłoby jak by play mi już dzisiaj odblokował :)

Play4You podałem Ci numer zgłoszenia, wiadomo może już cokolwiek?

spec21
20-12-2012, 14:59
Jak dla mnie można zamykać.

Play4You
20-12-2012, 15:15
Procesowane jest w dalszym ciągu.

szakul
20-12-2012, 15:16
a ja czekam i czekam i doczekać się nie mogę, czy to naprawde tak długo musi trwać?, odsłuchanie rozmowy to 3 minuty i kolejne 3 na odpisanie do kienta. Można to jakoś przyszpieszyć ?

Play4You
20-12-2012, 15:22
szakul, zgłoszenie zostało ponaglone, ale jest pewna kolejka, sprawa zostanie rozpatrzona najszybciej jak to możliwe.

szakul
20-12-2012, 17:16
no rozumie wszystko, ale żeby tyle czasu było trzeba czekać na rozwiązanie problemu i to jeszcze z ponagleniem? jest szansa że dzisiaj sprawa się wyjaśni i mi odblokują telefon ? a jutro zapłace tą jedną fakture

Play4You
20-12-2012, 17:22
Nie wiem czy jest szansa, ale postaram się, żeby dzisiaj się z Tobą skontaktowano i wyjaśniono sytuację.

szakul
20-12-2012, 19:01
jest odpowiedz:Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie z 19 grudnia 2012 roku, dotyczące blokady połączeń.
Informuję, że dokonałam odsłuchu rozmowy przeprowadzonej 17 grudnia 2012 roku, w której Konsultant wprowadził Pana w błąd twierdząc, że nie zostanie nałożona blokada połączeń
do 22-23 grudnia 2012. Za te nieprawidłowe informacje, które zostały Panu przekazane bardzo przepraszam.
Ponadto zawiadamiam, że nie mam możliwości czasowego wstrzymania ponagleń,
ze względu na to, że wykorzystał już Pan tę opcję, a jest to rozwiązanie jednorazowe.
W ramach rekompensaty proponuję Panu upust na abonament w wysokości 10 zł na jeden okres rozliczeniowy, po który proszę się zgłosić do Obsługi Klienta sieci Play, gdy Pana numer będzie już aktywny.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji. Prosimy pamiętać, że może Pan skontaktować się z nami, dzwoniąc na numer 790 500 500 lub *500, wysyłając wiadomość
na adres e-mail ok@pomocplay.pl bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (www.play.pl).
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.



Z poważaniem,


Xxxxxxx Xxxxxxx
Obsługa Klienta Play

Ok przyznali się do błędu ale telefon dalej zablokowany, szkoda że nikt nie zadzwonił tylko tak na sucho odpisali na play24 bo pewnie dalej jak bym wysłał odpowiedz to bym musiał czekać do jutra.
Ale mam nadzieje że jak zapłace tą jedną fakture listopadową jutro to mi odblokują połączenia wychodzące, bo 2 faktur nie dam rady zapłacić? przed świątami, jak bym nie został wprowadzony przez konsultanta w błąd to bym nie miał blokady, ale to już jakoś strawie chodzi o to tylko żeby mi odblokowali po zapłaconej jednej fakturze listopadowej możliwośc wykonywania połączeń na święta skoro to był błąd ich pracownika!.

Play4You
20-12-2012, 19:06
Skoro wykorzystałeś możliwość czasowego wstrzymania blokady, to drugi raz nie ma takiej opcji. Polecam terminowo płacić faktury, a jutro zaraz po dokonaniu zapłaty prześlij potwierdzenie na potwierdzeniewplaty@pomocplay.pl, to szybciej usługa zostanie odblokowana.

szakul
20-12-2012, 19:15
ale Play4You jesteś pewny na 100% że mi odblokują po opłaceniu tej jednej faktury listopadowej połączenia wychodzące, bo to że nie odblokują mi dziś to już się pogodziłem ale rozchodzi sie o odblokowanie jutro po opłaceniu jednej faktury na święta połączeń wychodzących.

jahu
20-12-2012, 19:22
Możesz zapłacić za jeden rachunek i np. 10 zł z drugiego wtedy na 100% powinni odblokować.

Play4You
20-12-2012, 19:27
Nie jestem, bo druga faktura pozostaje nieopłacona. Nawet jeżeli nie byłbyś zablokowany i jutro opłacił pierwszą fakturę, to zaksięgowanie może nastąpić później i mógłbyś nie zdążyć nawet z tą płatnością (liczy się data zaksięgowania), a termin płatności drugiej już by minął (do 22 tak jak mówił konsultant). I tak pewnie blokada byłaby założona. Taki to bezwzględny system niestety.

szakul
20-12-2012, 19:30
ok tak zrobie jak piszesz jahu.

A tak już z czystej ciekawości czy kolejność tych faktur w opłacaniu jest wymagana czyli listopad i grudzień w nawiązaniu do zakładania blokad.
Czy np: przed ta miją nieszczesną blokadą 17 grudnia zapłacił bym jedną fakture i to nie była by listopadowa (z którą zaszalałem, najstarsza) tylko grudniowa
to by mi tez zablokowali ? chodzi mi o kolejność z miesiącami, jest wymagana ?

- - - Updated - - -

tylko że jak bym zapłacił to bym przesłał im potwierdzenie przez maila i by blokady nie było. Sprawdzone przyznaje się bez bicia. :)

jahu
20-12-2012, 19:32
Zapłać tak jak Ci pisałem w tytule napisz na tę i część za tę i wyślij potwierdzenie mailem powinni odblokować ;)

Play4You
20-12-2012, 19:34
Jeżeli jest więcej zaległych faktur, to wpłata jest księgowana na poczet najwcześniejszej nieopłaconej.

szakul
21-12-2012, 09:21
przed chwilą rozmawiałem z biurem obłsługi i dowiedziałem się że wariant zapłaty jeden faktury i 10 zł tej grudniowej nie umożliwi mi zdjęcie blokady, trzeba wszystko zapłacić a na taką kwote sobie nie mogę przed świetami pozwolnic :/ dopiero na początku stycznia opłace obydwie.
Jak to jest już w końcu ? każdy mówi inaczej ?

jahu
21-12-2012, 09:26
@szakul ile razy dzwonisz na infolinię to dostajesz inną odpowiedź zrób tak jak Ci radzę a będzie dobrze.

szakul
21-12-2012, 09:30
może i masz racje, bo dowiedziałem się także przed chwilą ze jednak nie będe miał zniżki 10 zł na abonament jak mi obiecał konsultant po aktywowaniu efaktury :/ każdy mówi co innego, mam już środki robie przelewy i wysyłam potwierdzenia, mam nadzieje że wystarczy :)

pisać że to 10 zł to jest opłata za cześć te faktury grudniowe czy tylko numer faktury wpisać ?

jahu
21-12-2012, 09:37
Z tą zniżką na abo to zależy jaki masz. Generalnie tylko w Play Online PRO, Formule 4.0 z telefonem lub bez a także w Formule 4.0 z iPhone masz którąś z nich ?

szakul
21-12-2012, 09:43
All Inclusive MAX mam i jak jahu pisaść że to jest cześć kwoty tej grudniowej i jak im będe potwierdzenia wysyłał to prosić o odblokowanie czy tylko wysłać i czekać ?

jahu
21-12-2012, 09:53
Przy All Inclusive Max nie ma zniżki za efakturę. Napisz numery obu faktur przy listopadowej napisz, że całość a przy grudniowej, że na razie część a druga część po świętach dołącz potwierdzenie i wyślij na ok@pomocplay.pl i poproś o odblokowanie. Możesz też wysłać kopię na potwierdzeniewplaty@pomocplay.pl .

szakul
22-12-2012, 00:02
Panowie dziękuje za pomoć, wychodzi na to że wy tutaj na tym forum lepiej się znacie niż konsultanci z biura obsługi. Zrobiłem tak jak jahu pisał i po 10 minutach telefon został odblokowany :) a przed opłaceniem rozmawiałem z biurem obsługi i mówili że nie ma bata żeby odblokowali jak zapłace jedną i 10 łż z drugiej :)))) A JEDNAK ODBLOKOWALI
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

Play4You2
22-12-2012, 00:06
Mamy dobrych moderatorów :) Cieszę się, że Jahu pomógł, pozdrawiam i również Wesołych Świąt :)

jahu
22-12-2012, 00:40
Super cieszę się bardzo, żę się udało i wzajemnie życzę Zdrowych, Spokojnych, Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia ;)

Play4You
22-12-2012, 09:14
Sprawa wyjaśniona.

<