PDA

Zobacz pełną wersję : Pozostałe Zamiana 5 zł na 10 zł ważne 30 dni



snav
07-02-2014, 19:54
JW, kiedyś dostałem sms'a z taką treścią i użyłem tego używając kodu *111*81*1#. Czy ta promocja jest ciągle dostępna i mogę teraz jej użyć czy jest ograniczona?

Play4You
07-02-2014, 19:55
Jaką masz ofertę?

snav
07-02-2014, 19:57
Play na Kartę Rok Ważności Konta

sdd
07-02-2014, 20:01
To możesz spokojnie. Ograniczenie polega tylko na tym, że pakiet można aktywować tylko raz na 30 dni.

snav
07-02-2014, 20:01
A idzie sprawdzić kiedy ostatnio go aktywowałem? Niestety, aż takiej dobrej pamięci nie mam.

jahu
08-02-2014, 01:18
Obawiam się, że nie.

Play4You2
08-02-2014, 01:27
Witam, informacje o tym, kiedy taki pakiet aktywowałeś możesz uzyskać w Biurze Obsługi Klienta. Natomiast, żeby zweryfikować czy pakiet jest aktywny wystarczy, że zalogujesz sie do Play24.

jahu
08-02-2014, 01:51
Status usługi możesz sprawdzić tym kodem *111*81*3#
@P4Y2 jesteś pewien, że pakiet ten jest widoczny w Play24 ???? włączyłem przed chwilą ten pakiet i nic się nie zmieniło w Play24 nic nie widać.

ratt
08-02-2014, 13:26
A idzie sprawdzić kiedy ostatnio go aktywowałem? Jeśli nie korzystałeś z żadnych innych opcji dających środki promocyjne to w zasadzie termin ważności środków promocyjnych (*101#) będzie terminem ważności pakietu 10 za 5. @Jahu masz całkowitą rację - tego pakietu nigdy nie było na play24. I tutaj moja propozycja. Czasami zdarza się tak, że kody USSD nie działają (nie można zamówić pakietu), więc czy nie byłoby sensowne wprowadzenie możliwości aktywacji tego pakietu na play24.

Qper
09-02-2014, 12:36
Nie jeste widoczny i nigdy nie był

baruntsee
10-02-2014, 13:28
A przydałoby się, aby był dostępny, bo kody znowu nie działają. Próbuję na 2 numerach - nie można aktywować. Pokazuje się, że usługa niedostępna. Na jednym numerze taryfa RWK, na drugim Darmowe SMS za doładowania.
Jest jakaś awaria??

Play4You
10-02-2014, 13:45
Nie mam informacji o awarii. Możesz spróbować na infolinii.

baruntsee
10-02-2014, 14:19
Hmmm... Kolejny numer i to samo.
Play4You, a możesz swoimi kanałami poprosić o sprawdzenie, czy jednak coś się nie dzieje?
Bo skoro różne numery, z różnymi taryfami mają problem, to jednak coś na rzeczy jest. Tym bardziej, że wszystkie te numery wcześniej korzystały z tej usługi, a więc w tych taryfach jest dostępna.
Teraz pojawił się komunikat "odpowiedź sieci nierozpoznana".

Z góry dzięki za pomoc! :)


Właśnie wpadłem na pewien pomysł i to był strzał w 10.
Niezależnie od operatora, do którego każdy z numerów był zalogowany - na wszystkich został wybrany inny operator np.: jeśli karta była zalogowana do T-m -> przestawiliśmy na Plusa, po czym wprowadziłem kod. Zadziałało. Zlecenie przyjęte do realizacji. Czyli co? Dziwne. Ale ważne, że w końcu inny komunikat. Ciekawe, czy to zadziała teraz.

Borsucjusz
02-03-2014, 22:30
Czy kod zamiany 5 na 10 zł jest dostępny w Formule SMS, 3w1, 4w1? Ktoś już próbował?

xaviero
02-03-2014, 22:31
@Borsucjusz, Tak zgodnie z informacją na stronie Rzecznika Prasowego sieci Play:
http://www.blogplay.pl/2014/02/najlepsza-oferta-na-karte-formula-play-na-karte/

W ofercie Formuła Play na Kartę można aktywować pakiet 10zł za 5zł.

skorpionek1981
02-03-2014, 22:33
Czy kod zamiany 5 na 10 zł jest dostępny w Formule SMS, 3w1, 4w1? Ktoś już próbował?
TAK, polecam :)

Borsucjusz
02-03-2014, 23:52
Czy w takim razie istnieje możliwość wykupienia pakietu np w formule sms z promocyjnych środków po zamianie 10zł za 5zł, czy tą kwotę można wykorzystać tylko na rozmowy/smsy?

Play4You2
03-03-2014, 00:02
Tak, tą kwotę możesz wykorzystać na smsy i połączenia, niestety nie na pakiet.

Bywalec
03-03-2014, 00:03
Nie , można je dodatkowo wykorzystać na rozmowy a nie włączenie pakietu sms , 3w1 czy 4w1

jahu
10-03-2014, 23:18
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW do Moderatora - wątek zostanie ponownie otwarty.

<