PDA

Zobacz pełną wersję : Telefon Reklamacja iPhone 5



lessismore
05-02-2014, 17:57
Oddałam telefon do reklamacji 23.01 ponieważ byly z nim pewne problemy, niedziałający przycisk blokady i przednia kamerka oraz skaza na tylnej (z tego co wiem zdarza się to często). Reklamacja miala potrwać 14 dni, dostałam ostatnio sms'a, że może to potrwać dłużej przy czym od salonu nie otrzymałam żadnego telefonu zastępczego. Ile może to trwać? Nie ukrywam, że chciałabym się w końcu dowiedzieć co i jak z tym telefonem, czy jest w naprawie albo czy zostanie wymieniony. Pani przyjmująca gwarancje powiedziała mi niewiele i szczerze mówiąc jestem zdenerwowana całą tą sytuacją, liczyłam na trochę sprawniejszy obrót sprawy.

Play4You
05-02-2014, 17:58
Możesz sprawdzić stan naprawy bezpośrednio na stronie serwisu Regenersis.

budynn88
05-02-2014, 23:54
Ja IPhona 5 oddałem 18 grudnia do naprawy. Dziś jest 5 luty i jak nie było telefonu tak nie ma !! Co mam robić ? Na tej stronie http://www.regenersis.pl/sprawdz-stan-naprawy.html mam takie informacje :
Status naprawy W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.
Przewidywana data końca naprawy 2014-01-13
Ostatnia zmiana statusu 2014-01-03

O co kaman ?

Play4You2
06-02-2014, 00:00
Najlepszym rozwiązaniem jest bezpośreni kontakt z salonem, celem wyjaśnienia sprawy.

skarżyski
06-02-2014, 09:41
Ja IPhona 5 oddałem 18 grudnia do naprawy. Dziś jest 5 luty i jak nie było telefonu tak nie ma !! Co mam robić ? Na tej stronie http://www.regenersis.pl/sprawdz-stan-naprawy.html mam takie informacje :
Status naprawy W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.
Przewidywana data końca naprawy 2014-01-13
Ostatnia zmiana statusu 2014-01-03

O co kaman ?
Parę osób o tym pisało na forum w ostatnim czasie. Problem jest taki że Regenersis czeka na dostawy Iphonów by móc wymienić Twoją słuchawkę na nową czy tam refurbished. I tak jak Ty ludzie z słuchawkami od Playa czekają trochę czasu. Dziwne jest jednak to że ta sama firma Regenersis wymienia słuchawki niemalże od ręki dla Orange i TM. Może Play4You czy inny posiadający tajną wiedzę użytkownik będzie Tobie umiał sensownie wytłumaczyć czemu się tak dzieje że ci nie z Playa mają szybciej parę razy niż Ty. Ja mogę tylko się domyślać ze to te playowe oszczędności tak właśnie działają.

myk6414
06-02-2014, 09:56
Odpowiedz jest banalna - bo to operator zamawia u Apple telefony, nie regenersis. R tylko sprawdza czy uszkodzenie spełnia warunki gwarancji Apple. O i TM widać maja lepsze wejścia/zależy im play ma to w d*

budynn88
06-02-2014, 12:35
Kontaktoałem sie z salonem i nie sa w stanie powiedziec mi kiedy moge sie spodziewac swojego telefonu. Dziwne ze to trwa tyle czasu , zaraz minął 2 miesiace od oddania telefonu.

skarżyski
06-02-2014, 14:46
A czy jest jakaś logiczna na odpowiedź ze strony Playa (bo na oficjalne stanowisko pewno nie ma co liczyć w tej sprawie) czemu Iphony z TM i Orange są wymieniane niemalże od ręki, a w Playu trzeba czekać dwa miesiące i dłużej? Dodajmy że te same serwisy zajmują się naprawą gwarancyjną.

budynn88
07-02-2014, 21:33
Jest ktoś w stanie napisać mi jak ładnie opisac reklamacje zeby play ja przyjeło ? chodzi o dlugi okres oczekiwania na naprawe telefonu ! Dziekuje z góry !

jahu
10-03-2014, 22:14
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW do Moderatora - wątek zostanie ponownie otwarty.

<