PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiana taryfy w Red Bull Mobile



John
27-11-2013, 18:25
Witam.
Ostatnio przeniosłem numer do Red Bull Mobile i jestem obecnie w taryfie RBM na kartę 7 MNP. Ponieważ na stronie Red Bulla nie ma mowy o tejże taryfie, chciałem się dowiedzieć, czy jest to to samo co Red Bull Mobile na kartę 9 zł. Jeśli nie, to czy jest możliwość przejścia do tej drugiej taryfy?

xaviero
27-11-2013, 18:36
Zgodnie z Regulaminem Promocji:
„Przejdź na Red Bull MOBILE na kartę II” (http://www.redbullmobile.pl/fileadmin/files/pdf/Regulaminy/Regulaminy_Red_Bull_MOBILE_na_kart%C4%99_II/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz___na_RBM_na_k arte___II.pdf)
W celu zmiany oferty Użytkownik powinien wykonać jedną z poniższych czynności:
a. wybrać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu kod *163# albo,
b. zalogować się na stronie 24.play.pl i wybrać odpowiednią opcję.

Ważne Informacje:

W wyniku zmiany oferty:
a. Użytkownik zachowuje Pakiet Złotówek wynikający z Doładowania oraz promocyjne pakiety złotówek przyznane na podstawie innych Ofert Promocyjnych,
b. okres ważności Pakietu Złotówek wynikającego z Doładowania wynosi 14 dni od momentu migracji, a okres ważności złotówek przyznanych w ramach Ofert Promocyjnych pozostaje niezmieniony
c. przepadają wszelkie pakiety minut, bajtów lub SMS-ów, bonusy za doładowanie, rabaty, uprawnienia lub usługi uzyskane przez Użytkownika na podstawie dotychczasowych Ofert Promocyjnych lub regulaminów promocji chyba, że są one dostępne dla Użytkowników Oferty Red Bull MOBILE na kartę II w chwili zmiany oferty przez Użytkownika lub warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej,
d. przepadają wszystkie pakiety minut, bajtów lub SMS-ów, rabaty przyznane w drodze indywidualnych ustaleń z P4.

John
27-11-2013, 21:31
Dziękuję za informacje, natomiast nie jestem pewien w jakiej taryfie się aktualnie znajduję, bo nie jest ona nigdzie opisana. Chciałbym się dowiedzieć, czy w ogóle jest potrzeba przechodzenia do taryfy "RBM na kartę 9 zł". W taryfie za 9 zł, po doładowaniu za co najmniej 50zł, ważność połączeń wychodzących wynosi 150 dni, na czym by mi bardzo zależało. Nie wiem czy taka możliwość jest w "RBM na kartę 7 MNP".
Dodam tylko, że po wpisaniu kodu *163# dostępna jest tylko taryfa "RBM na kartę 5", w której ważność połączeń wychodzących (po zasileniu za 50 zł), to tylko 100 dni.

xaviero
27-11-2013, 21:37
Najlepszym sposobem to kontakt z BOK RedbullMobile *666, to rozwiąże wszystkie wątpliwości.

Krisu
08-01-2014, 21:17
Mam starą taryfę, a w niej
a) pieniądze na koncie
b) pakiet złotówek
c) megabajty za doładowanie
d) 1 GB na 365 dni
e) smsy z pakietów 222 smsów
f) aktywne rozmowy do Play/RBM na 15 dni

Proszę o odpowiedź, które rzeczy przepadną, a które zostaną po zmianie ze starej taryfy na nową.

bolek2004
08-01-2014, 21:21
Na 100% nie odpowiem ale jeśli sugerować się taryfami w play na kartę to po zmianie taryfy przepadają wszystkie dodatkowe usługi i pakiety. Zostaje tylko kwota konta głównego i promocyjnego. Więc jeśli to by się potwierdziło w redbull, a prawdopodobieństwo jest duże to zostanie tylko:
a) i b)
W tym wątku wyżej jest regulamin migracji, z niego wynika że tak właśnie jest.

Krisu
08-01-2014, 22:27
Też tak myślę, ale wiadomo, że regulaminy swoje, a życie swoje :)

Krisu
15-01-2014, 23:58
Po zmianie taryfy - mam pakiet złotówek, mam stare smsy, mam kilkaset MB pozostałych z pakietu 1 GB, działa stary pakiet rozmów do Play.
Za to:
- nie działa kod na smsy po doładowaniu
- nie działa kod na youtube
- mam wyłączony pakiet LTE (wymusza na mnie >30zł na koncie), chociaż przed zmianą taryfy był dostępny (włączony odgórnie przez "system" po aktywacji numeru 2.01).
- zabrało 100 MB z pakietu "za doładowanie konta".

ps. żałosne jest traktowanie klientów RBM - jak doładować konto skoro nie działa kod na smsy po doładowaniu (co jest zachwalane w tej taryfie), jak korzystać z YT skoro nie działa kod?

bolek2004
16-01-2014, 11:24
Pewnie chodzi o to że zmieniłeś dopiero taryfę, trzeba odczekać mniej więcej 24 godziny żeby wszystko się przemigrowało na nową taryfę i będzie można aktywować różne usługi / promocje.

Krisu
16-01-2014, 11:58
Przerzucanie syfu na rzecz klienta i tyle. Poprosiłem pod 790 666 666 o włączenie usług, bo moje kody generują odpowiedź "usługa chwilowo niedostępna". Konsultant powiedział, że "aktywował dla mnie te usługi i będą aktywne w ciągu 24h".
I co? Minęły magiczne 24h, usługi nie były aktywne, ALE !!! mogłem je sam aktywować kodami, bo się odblokowało wszystko.

Gdyby nie przyznane mi 90zł rekompensaty i LTE, to bym już dzisiaj zmieniał sieć. Na razie potrzebuję dużo internetu, mniej smsów i połączeń do Play i najmniej do innych sieci, a to oferuje tylko RBM.

bolek2004
16-01-2014, 12:17
No to Ci napisałem że tak działa system bilingowy play że po przeniesieniu numeru, czy zmianie taryfy tak właśnie jest, trzeba odczekać około 24 godziny żeby wszystko się przemigrowało i wtedy można dopiero aktywować usługi czy pakiety. Po prostu ograniczenie platformy bilingowej, zawsze tak było i raczej nic się z tym nie zrobi. Więc zanim przenosiłeś numer mogłeś choćby zapytać tu na forum skoro te 24 godziny są dla Ciebie aż tak ważne.
Nawet pytać nie trzeba bo wszystko jest wyjaśnione tu: http://forumplay.pl/showthread.php/3906-%28PORADNIK%29-Zapoznaj-si%C4%99-z-najcz%C4%99%C5%9Bciej-wyst%C4%99puj%C4%85cymi-pytaniami-kr%C3%B3tkie-FAQ-PrePaid
pkt 4
Co do tego że żeby aktywować lte trzeba doładować minimum 30 zł to też było wiadome od początku, dziwne że na starej taryfie nic nie trzeba było doładowywać.

Krisu
16-01-2014, 14:38
Regulamin - http://www.redbullmobile.pl/fileadmin/files/pdf/Regulaminy/Regulaminy_Red_Bull_MOBILE_na_kart%C4%99_II/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz___na_RBM_na_k arte___II.pdf


2. W celu zmiany oferty Użytkownik powinien wykonać jedną z poniższych czynności:
a. wybrać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu kod *163# albo,
b. zalogować się na stronie 24.play.pl i wybrać odpowiednią opcję.

4. Zmiana oferty nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych od momentu dokonania jednej czynności określonej w pkt. 2 niniejszego Regulaminu.
5. Od momentu zmiany Oferty, obowiązują zasady rozliczania Usług Telekomunikacyjnych świadczonych przez P4 określone w Cenniku Oferty Red Bull MOBILE na kartę II.

Pkt. 4 oznacza, że maksymalnie czeka się 7 dni na zmianę taryfy. Jednak w momencie, gdy pojawi się na koncie nowa taryfa WSZYSTKO MA OBOWIĄZEK DZIAŁAĆ !!!

Proszę o regulamin, w którym jest opisane te 24h na "przemielenie" usługi zmiany taryfy przez system.

Skoro Play egzekwuje sytuacje typu
a) brak doładowania = utrata numeru,
b) wysłane smsy po północy a przed 1 w nowym okresie rozliczeniowym = brak uruchomionego pakietu i opłata za wysłane smsy
na swoją korzyść ZGODNIE z regulaminem,
to wszelkie inne postanowienia regulaminu korzystne dla klienta powinien honorować.


Co do LTE - jest stanowisko Play, że LTE jest aktywowane w dniu przeniesienia numeru (miałem sytuację, że numer przeniosłem na początku grudnia, po 25 dniach odpaliłem starter, doładowałem za 50zł, wbiłem kod na LTE, a po 5 dniach się LTE dezaktywowało z uwagi na to, że "było aktywne od 6 grudnia do 5 stycznia" i pobrało mi MB z pakietu).

Zresztą nie broń już tak P4 - ludzie piszą, że mimo włączonego pakietu Youtube i tak pobiera im dane z pakietów MB.
Lubię tę sieć, ale irytuje mnie olewanie klienta tylko dlatego, że nie mam REGON.

bolek2004
16-01-2014, 15:02
Po pierwsze nie bronię play ale staram się być obiektywny, sam przytoczyłeś regulamin z tymi 7 dniami, ten zapis dotyczy właśnie również aktywacji pakietów. To że pokazuje Ci że masz już daną taryfę nie oznacza że wszystko w niej już działa, dlatego play zabezpieczył się w ten sposób i jest do 7 dni. Co do 24 godzin to nie ma nigdzie tego zapisu w regulaminach, jest to tylko potwierdzone praktyką użytkowników, czyli powinno trwać do 7 dni, a w praktyce jest to 24 godziny. Chociaż w pojedynczych przypadkach może trwać właśnie do 7 dni.
Co do problemów z darmowym youtube to się zgadzam bo rzeczywiście jest z tym problem. Nie śledzę tego tematu być może już coś z tym zrobiono.

<